Koenie31
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2012
Hallo,
Ik heb een paar laptops opgekocht, met ongeveer allemaal de zelfde problemen.
Het zijn allemaal HP DV 6000,
1. HP DV 6625eb :
Had viermaal het beeld en dat hem ik kunnen verhelpen door een reflow uit te voeren (die redelijk geslaagd),
maar doordat het toetsenbord redelijk vuil en versleten was heb ik een ander toetsenbord erin geplaatst afkomstig uit een
HP DV 6620eb maar het er zit een put in aan de enter toets wat zou de hier het probleem kunnen zijn.
2. HP DV 6550eb :
Deze start wel nog op maar geeft geen enkel beeld weer alleen alle lampjes branden wel,
als ik bij dit toestel ook een reflow uitvoer kan het probleem ook verhelpen?
3. HP DV 6540eb:
Deze kan ik niet starten, omdat de stroom kabeltjes naar het moederbord waren door geknipt,
maar die heb ik kunnen herstellen maar er is iets verdwenen van het moederbord.
Indien ik het stukje terug op het moederbord kan krijgen zou het toestel nog kunnen werken?
Groetjes
Koen
PS: Indien iemand nog een HP DV 6000 heeft mag hij gerust een seintje geven!!
Ik heb een paar laptops opgekocht, met ongeveer allemaal de zelfde problemen.
Het zijn allemaal HP DV 6000,
1. HP DV 6625eb :
Had viermaal het beeld en dat hem ik kunnen verhelpen door een reflow uit te voeren (die redelijk geslaagd),
maar doordat het toetsenbord redelijk vuil en versleten was heb ik een ander toetsenbord erin geplaatst afkomstig uit een
HP DV 6620eb maar het er zit een put in aan de enter toets wat zou de hier het probleem kunnen zijn.
2. HP DV 6550eb :
Deze start wel nog op maar geeft geen enkel beeld weer alleen alle lampjes branden wel,
als ik bij dit toestel ook een reflow uitvoer kan het probleem ook verhelpen?
3. HP DV 6540eb:
Deze kan ik niet starten, omdat de stroom kabeltjes naar het moederbord waren door geknipt,
maar die heb ik kunnen herstellen maar er is iets verdwenen van het moederbord.
Indien ik het stukje terug op het moederbord kan krijgen zou het toestel nog kunnen werken?
Groetjes
Koen
PS: Indien iemand nog een HP DV 6000 heeft mag hij gerust een seintje geven!!