scherm gaat zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
168
Mijn broertje heeft een computer waarbij het beeldscherm soms zomaar wegvalt. Het beeldscherm wordt dan zwart, terwijl de monitor en computer nog aan staan. Ik vroeg me af hoe dat komt. Hij denkt zelf dat het komt door virussen die hij bij het spelen van counterstrike binnen kreeg. Hij zegt dat het nu minder vaak voor komt sinds hij het spel niet meer speelt. Kan dit door virussen komen of is er waarschijnlijk iets mis met de hardware?
 
Mijn broertje heeft een computer waarbij het beeldscherm soms zomaar wegvalt. Het beeldscherm wordt dan zwart, terwijl de monitor en computer nog aan staan. Ik vroeg me af hoe dat komt. Hij denkt zelf dat het komt door virussen die hij bij het spelen van counterstrike binnen kreeg. Hij zegt dat het nu minder vaak voor komt sinds hij het spel niet meer speelt. Kan dit door virussen komen of is er waarschijnlijk iets mis met de hardware?

Geloof me, ik speel al jaren lang counterstrike ( nu nog steeds) en ik heb nog nooit een virus gekregen van counterstrike. Waarschijnlijk is zijn pc besmet met virussen, of je hebt een te-slechten videokaart om counterstrike (goed) te kunnen spelen.
Om te testen of je pc besmet is met virussen, raad ik je aan om je pc te scannen met een hele goede virusscanner. Zelf gebruik ik daarvoor DSr Web, dit is een hele goede, die ontzettend veel virussen kan detecteren en verwijderen. Downloaden kan op deze site:

http://www.freedrweb.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan