Jandirk lwd
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jul 2009
Hallo allemaal,
Ik vond dat het tijd was voor een nieuw kaartje. Ik had eerst de GeForce 9800GT 512MB van Point of View en heb daar voor in de plaats de Powercolor HD Radeon 5770 1GB aangeschaft.
Eerst de drivers van het oude kaartje verwijderd, toen de nieuwe kaart erin gezet. Maar er gebeurt helemaal niets. Mijn pc gaat wel aan en draait gewoon ook zoals anders, maar mijn scherm blijft achterwege. Hij zegt; geen video-input. De ventilator van de nieuwe kaart draait wel gewoon dus hij zit ook gewoon goed in het slot.
Dit zijn mijn specs:
Moederbordnaam: Asus M2N68-AM Plus
CPU Type: DualCore AMD Athlon Black Edition 7750, 2700 MHz
Systeemgeheugen: 3072 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Ultimate 64x
Harde schijf: 1 TB
Weet iemand raad?
Mvg,
Jandirk
Ik vond dat het tijd was voor een nieuw kaartje. Ik had eerst de GeForce 9800GT 512MB van Point of View en heb daar voor in de plaats de Powercolor HD Radeon 5770 1GB aangeschaft.
Eerst de drivers van het oude kaartje verwijderd, toen de nieuwe kaart erin gezet. Maar er gebeurt helemaal niets. Mijn pc gaat wel aan en draait gewoon ook zoals anders, maar mijn scherm blijft achterwege. Hij zegt; geen video-input. De ventilator van de nieuwe kaart draait wel gewoon dus hij zit ook gewoon goed in het slot.
Dit zijn mijn specs:
Moederbordnaam: Asus M2N68-AM Plus
CPU Type: DualCore AMD Athlon Black Edition 7750, 2700 MHz
Systeemgeheugen: 3072 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Ultimate 64x
Harde schijf: 1 TB
Weet iemand raad?
Mvg,
Jandirk