Scherm Helderheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn stolk

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Ha iedereen,

Ik heb een amilo mini Ui 3520, van Fujitsu Siemens. Eerst was er windows xp op geinstalleerd maar laatst heb ik er windows 7 opgezet. Ondanks dat er op de website staat dat de computer windows 7 niet support, draait het wel. Alles werkt, behalve één ding: De helderheid van het scherm. Dit is niet aan te passen, niet via de fn-toets als de instellingen. Ik heb via de website van fujitsu alle drivers geupdate maar ook dit werkt niet.

Weet iemand hoe ik de scherm helderheid weer kan aanpassen? Misschien kan iemand uitleggen hoe het via bios moet (ik snap daar echt niets van :p) of is er een programma wat dit kan doen? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten

Werken de andere hotkey (Fn + andere toets) functies wel?
Is de "Hotkey Utility" geinstalleerd?
Indien ja, dan zou het kunnen dat deze onder Win7 niet functioneert.

ja de andere fn keys werken wel. Maar er is dus geen mogelijkheid het nog te veranderen? (ook al is het een eenmalige wijziging bij bios, dat snap ik ook niet)

Welke Windows 7 gebruik je?

W7 Starter?
Of Ultimate?
home...

Ik heb zelf Windows 7 Ultimate en dan ga ik na rechts onderin die taakbalk staat de stand van je accu en als ik daar op klik staat er Opties enz en ook Helderheid van beeldscherm aanpassen...

Dus

Suc6:thumb:

Ps bij mij werkt het ook niet

Die FN Toets enz

Iemand goede software hiervoor?
Het Gaat om

Samsung R510
Hoeft niet speciaal want heb er niet zoveel problemen mee.

Hoi !

Voor beiden:

Zoek met behulp van bijv. PC-Wizard het merk/type van de grafische kaart/chip in je laptop, en zoek dan op de site van de fabrikant daarvan 'n Win 7-driver.

Na installatie heb je weer alle mogelijkheden betr. je scherm (resolutie, helderheid, contrast etc.).

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan