Scherm laptop blijft zwart tijdens opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pawetor

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Hallo,

Mijn broertje heeft al een vrij oude laptop (Fujitsu Siemens Almilo Pi 1536).
Sinds kort blijft het scherm van de laptop zwart tijdens het opstarten, de zelf laptop gaat wel aan (de lampjes branden en je hoort de laptop) maar het scherm blijft zwart.
M'n broertje weet zelf ook niet wat er mee gebeurd is en hij kan het niet herinneren dat er vooraf een foutmelding was of iets dergelijks.

Zou iemand mij veder kunnen helpen?

Groeten,
Guido

Hoi,

Heb je al een extern scherm geprobeert als hier een mogelijkheid toe is?

Ja, net even geprobeerd, nu blijft het scherm van mijn PC zwart :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dan ben ik bang dat einde oefening is maar wie weet heeft een ander nog een tip maar ben er bang voor:confused::confused:

Tja. dit is nouw niet even zo'n vraag waar je meteen een andwoord op kan krijgen.
Einde oefening hoeft niet altijd. ik denk dat het met de lcd zelf te maaken heeft meestal heeft dit met stroom te maaken ( niet altijd dus )
Probeer het beeldscherm eens open te maaken kijken of we daar wijzer van woorden

PS: heb echt met je te doen Man

Hoi,

zou kunnen dathet met de stroom te maken heeft maar dan zou de externe het volgens mij wel doen ;)

niet als de Ingeboude video mogenlijkheid het ook vergeeft. daar mee bedoel ik dat als secherm een zwart blijft 2 dus ook ?
Dan zou het misschien ook nog wel eens aan het MOBO kunnen liggen ( in kombinatie met het scherm )....
Tja einde oefening

Dat is zonde, het is een oude laptop dus laten maken is waarschijnlijk zonde van het geld of niet?

M'n vader is net toch nog even langs de Paradigit gegaan, de videokaart is kapot.
Bedankt voor jullie help in ieder geval :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan