Scherm laptop start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandlord

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hallo,

Er werd net een vraag aan mij gesteld door een familielid over een laptop (komt vast wel bekend voor ;)).

Laptop gaf geen beeld, maar ging wel aan (dus ook geen BIOS scherm etc.). Ik heb toen geadviseerd om een externe monitor aan te sluiten, welke het wel deed. Ik heb toen gezegd dat het om een hardwarematige fout ging.

Vervolgens, als de laptop volledig opgestart was, (op de externe monitor) gaf het laptopscherm ineens beeld. Er was dus op allebei de beeldschermen beeld. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ben nog steeds ervan overtuigd dat het om een hardwarematige fout gaat. Ik denk dat het gaat om een los contact of iets dergelijks. Toch vind ik het gek dat het laptopscherm ook ineens start.

Weet iemand van jullie wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt ;)

als je hem eens opstart (met het externe scherm eraan) en op windows + p drukt, en je kiest vervolgens voor de meeste linker optie, maakt dat enig verschil?

Ik zal het voorleggen. Waar moet windows + p ingedrukt worden?

windowstoets + p (windowstoets is die met het Microsoft logo).

Hallo, problematiek lijkt een beetje op mijn topic hierboven (HP G72 - geen beeldschermfunctionaliteit). Heeft u al gekeken bij het logboek (evenentviewer) naar de gemelde fouten? Groet!

Heb systeemherstel gedaan, niks meer aan het handje!

Bedankt namens kennis! :thumb:

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan