Scherm notebook op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggel

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Hallo,

De laatste dagen heb ik af en toe het probleem dat het scherm van mijn notebook (Acer Aspire 5630 series, Vista Home Premium) spontaan op zwart schiet. Vanochtend besloot ie dat rood een mooier kleurtje was en zat ik opeens tegen een rood scherm aan te kijken. Het volgende is me al opgevallen:
-Volgens mij gebeurt het alleen als ik op de accu werk.
-Het gebeurt alleen bij flink gebruik van de notebook (spellen, film afspelen)
-Dichtklappen, wachten op slaapstand en daar vervolgens uithalen helpt: hierna is ie weer wakker.
-Vorige week heb ik een nieuwe driver voor de chipset (intel 945) geinstalleerd. Ik heb het idee dat het hierna is begonnen.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Groeten, Erik

Als je het idee hebt dat het aan je driver ligt moet je terug gaan naar je vorige driver.

Dat is wel het geval. Gewoon internetten/ office gebruik is geen probleem. Maar als ik een film kijk of spel speel dan kan ik ervan uitgaan (als ik op de accu werk in elk geval) dat ie eruit knalt. Ik zal eens teruggaan naar de oude driver en kijken of dat wat uitmaakt.

Vorige driver teruggezet en nog steeds dit probleem. En dus alleen bij gebruik op de accu. Iemand anders een idee?

Ik heb de notebook retour gestuurd, hij wordt gerepareerd (hoop ik...)

2x voor reparatie opgestuurd maar het probleem bleef bestaan, uiteindelijk na een nieuwe driver (die eerder nog niet beschikbaar was) geinstalleerd was het opgelost. Slotje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan