Scherm Ondersteboven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinjansen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Beste Forum mensen.

Ik heb geen probleem. ik ben dus opzoek naar een programma.
Graag zoek ik een programma dat mijn scherm ondersteboven zet.

Niet wanneer ik in windows zit maar ook wanneer ik een spel gaat spelen.
Heeft iemand misschien z'n programma? of weet iemand hoe het heet?

Mvg,

Kevin Jansen

Meestal zit deze optie al in je software van de videokaart.
Kijk eens bij de eigenschappen van je videokaart dus.

Je moet met je Cntrl en alt toets een beetjhu rommelen samen met je pijltjes.. Ik heb het op school ook .. van die losers die dat dan doen.. Als het goed is kan je hem goed krijgen als je dat doet.

Mzzl Jack

Lemmekillu zei:
Je moet met je Cntrl en alt toets een beetjhu rommelen samen met je pijltjes.. Ik heb het op school ook .. van die losers die dat dan doen.. Als het goed is kan je hem goed krijgen als je dat doet.

Mzzl Jack

En dat ligt helemaal aan het feit of je bij de eigenschappen van de videokaart hebt aangegeven dat er sneltoetsen voor gebruikt mogen worden (bij mij dus niet)

Tsja, Bij mij op school wel... Dat is het enigste vergelijkbare wat ik me kan bedenken.. En anders kijken of je hem op je Onboard Video kaart kan aansluiten als die het dan nog doet ligt het aan het beeldscherm en stopt die daar dan mee dan ligt het aan de videokaart.

ook al driver updates geprobeert?

Lemmekillu zei:
Tsja, Bij mij op school wel... Dat is het enigste vergelijkbare wat ik me kan bedenken.. En anders kijken of je hem op je Onboard Video kaart kan aansluiten als die het dan nog doet ligt het aan het beeldscherm en stopt die daar dan mee dan ligt het aan de videokaart.

Een antwoord dat kant noch wal raakt.

Welk merk en type videokaart heb je, bij 99% van de huidige videokaarten kan je bij de eigenschappen aangeven hoeveel graden (90, 180 of 270) het gedraait moet worden.

Zoals ik dus zei is dus niet me videokaart kapot alleen heb ik mijn TFT scherm anderssom opgehangen. zodat ik meer ruimte op mijn bureau heb. bij mijn Hoofd pc is dit gelukt met videokaart alleen ben ik nog bezig met mijn 2de pc omdat ik hier een KVM switch tussen heb zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan