Scherm pocketpc 90 graden draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

the cable guy

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2001
Berichten
377
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes!

1. Weet iemand of het mogelijk is om op een ipaq 2210 met pocket pc 2003 het scherm te draaien. En zo ja hoe ik dit kan doen?

2. Is het mogelijk om het bestringssysteem op een pocketpc te upgraden?

3. Heeft iemand nog suggesties voor leuke handige programmatjes voor mijn pocket pc?

Mvg,
Pim
 
Hoi kornelis,

Ik zie een update staan van de bios van 30 april 2004, hoe kan ik zien welke versie ik heb op mijn pda?



Nog een vraagje ik heb tomtom erop maar ik krijg de link van tomtom niet in het startmenu weet jij misschien hoe dit moet?

Alvast bedankt,
Pim
 
The cable guy

Om te kijken welke versie je hebt ga naar:
Settings > Asset Viewer > Version.

Met vriendelijke groet.
 
The cable guy

Bedoel je met link (TomTom) een snelkoppeling?

Met vriendelijke groet.
 
Ja, ik wil namelijk tomtom op kunnen starten via een link in het startmenu net zoals dat met pocket excel en pocket word enz. kan.


Mijn bios versie is 1.10.7 en de update is 1.10 dus dan ga ik ervan uit dat ik de update niet hoef te doen. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn scherm 90 graden kan draaien dat lijkt me wel handig.

Groet,
Pim
 
The cable guy


Om je scherm te draaien heb ik wel eens iets gelezen van het progje Landscape.

Om een link te maken naar je start menu:
Ga met de verkenner opzoek naar de dir. waar TomTom staat op je PDA en maak met de rechter muistoets een shortcut.
Kijk dan in welke dir. in windows je startmenu staat en sleep of kopieer je shortcut daarheen.
Of ga naar:
Settings > Menu's > en vink dan TomTom aan.

Er zijn ook progjes waarmee je heel je bureaublad kunt aan passen, zoals Claunch


Met vriendelijke groet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan