Scherm resulutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
ehh, ik sloot gister m'n pc af, en vanochten weer op..en al mn kleuren zijn verneukt..ze staan op : 640 X 480 en 4 bits!

ik heb de niewste driver voor mn geforce 4...en als ik hem ''disable'' en opniew opstart, zijn mn kleuren weer normaal, maar zodra ik hem aanzet...gaan mn kleuren raar doen

Heeeeeeeelp!! :eek:

Ik heb dat een keer gehad toen zat me kabel niet goed en mijn videokaart niet goed in agp slot volgens mij.......maar dat is al erg lang geleden.

Ik zou et gewoon ff checken :thumb:

Geplaatst door Thabone
Ik heb dat een keer gehad toen zat me kabel niet goed en mijn videokaart niet goed in agp slot volgens mij.......maar dat is al erg lang geleden.

Ik zou et gewoon ff checken :thumb:

dus moet ik die kast open gaan schroeven? :confused:

Geplaatst door Bramberism

dus moet ik die kast open gaan schroeven? :confused:

Dat hoeft niet als iemand anders een andere oplossing heeft maar als je dat wilt nakijken moet je inderdaad 1 kant van de kast eraf schroeven en je videokaart goed aandrukken.

Kijk anders eerst maar even naar je kabels..

Ik weet namelijk zeker dat ik het ook heb gehad alleen weet ik niet zeker meer hoe ik het heb gefixt. :(

Geplaatst door Thabone

Dat hoeft niet als iemand anders een andere oplossing heeft maar als je dat wilt nakijken moet je inderdaad 1 kant van de kast eraf schroeven en je videokaart goed aandrukken.

Kijk anders eerst maar even naar je kabels..

Ik weet namelijk zeker dat ik het ook heb gehad alleen weet ik niet zeker meer hoe ik het heb gefixt. :(

ah, zo, ik heb het ook een paar keer eerder gehad, toen fixte ik het gewoon..het zal dus verschijnlijk aan mijn kabels liggen, ik zal ze ff checken, die kast...dat moet ik maar met m'n vader doen :0

dat heeft niet echt gelukt...ehh, hij doet ook nog iets meer, als ik bijv. een spel op start, of bij dxdiag kijk, staat mijn| DIRECTDRAW' uit.....hoe zet ik die weer aan? :)

alvast bedankt.

en nog iets, bij apparaatbeheer, staat de PCI seriele poort uit...ik moet daar software voor installen..weet iemand wat voor software hier bij hoort?

Laatst bewerkt:
nah, ik ben er dus zelf uitgekomen, ik heb een oude driver geprobeerd, toen nog een oudere, en toen deed ie het weer.....bedankt voor jullie hulp..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan