scherm standby na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepveen

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
20
bij een pc van een kennis van mij doet zich het volgende voor als je de computer opstart gaat alles prima alleen als dan het daadwerkelijke bureablad tevoorschijn moet komen gaat het scherm standby in veilige modus kan wel opgestart worden en ik heb al ad-aware laten lopen alle onnodige temp bestanden weggedaan en de prullenbak leeg gemaakt het gaat trouwens om win 98 als ik i het standby scherm zit kan ik wel de computer opnieuw opstarten door 2 maal op ctrl+alt+del te drukken


?????????????
enig idee?:)
 
Kan aan de drivers van de videokaart liggen. Verwijder die eens in de veilige modus en start dan normaal op. Als je dan wel gewoon weer het bureaublad ziet moet je even nieuwe drivers downloaden en die installeren.
 
hij startte vervolgens weer op met de standaard drivers van windows alleen daarna detecteerd hij de hardware en instaleert de computer weer automatisch de volgende driver: nvidia riva tnt model 64 / model 64 pro

waarna die het bij de volgende keer weer niet meer doet

????

wat nu
 
Hallo

Of ..... de resolutie/refeshrate staat te hoog .

Deze eens verlagen , in veilige mode , of ....

De betrokken p.c. eens opstarten d.m.v. een d.o.s. bootdiskette. (zo sluit je eventuele win xx driverproblemen uit...)

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan