scherm taakbeheer is bevroren

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik raadpleeg regelmatig de schermen van taakbeheer. die lijken bevroren, er zit al enige dagen geen beweging meer in. alleen de schermen van broncontrole tonen nog activiteit. hoe kan ik het overzichtsscherm weer acitveren?

Maak svp eens 2 schermafdrukjes van het tabje "prestaties" (ongeveer 30 sec. na elkaar) en voeg deze aan je volgende bericht toe.

dag gast0225, ik was bezig met het maken van de prints. ik keek nog wat verder rond. toen zag ik dat Taakbeheer> Beeld> Bijwerksnelheid mij bracht bij een afrolmenu. daar stond deze op Onderbroken. Nu werkt het dus weer normaal.
wat ik gek vindt is dat een dergelijke instelling zomaar kan veranderen. ik wist niet eens van het bestaan van deze mogelijkheid. Maar dat heb ik wel vaker dat het besturingssysteem soms wat dingen verandert en zaken ineens niet meer werken zoals ze werkten.
dank in ieder geval!

nou ja, opgelost. het systeem besluit telkens weer om na enige tijd de bijwerksnelheid te onderbreken. En dat is niet prettig omdat ik nu niet kan controleren of het geheugen niet voor 100% belast is. ik ben daardoor al een paar keer belangrijke gegevens verloren...

het probleem blijft voorkomen. het verbreken van de internetverbinding geeft lucht. bij opnieuw verbinden is het maar afwachten hoe lang het duurt voordat het systeem weer vol belast is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan