scherm tegroot bij facebook - farmville

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
alsik in facebook - farmville speel en het scherm voor de zaden en zo open, word dit te groot weergegeven, zo dat ik niet kan door klikken naar een volgend scherm en ik kan ook niet terug - dus de grote driehoekjes zie ik niet staan - deze vallen buiten het scherm.
werk via een laptop - office 2003 - mozila als internet browser.

welke stappen moet ik doen om dat scherm kleiner te krijgen.

groet en fijn weekend

Ga naar de pagina waar je dat probleem hebt en druk vervolgens Ctrl in en scroll ondertussen met het wieltje op je muis. Hiermee kun je als het goed is weer uitzoomen.

Waarschijnlijk heb je dit een keer per ongeluk gedaan en Firefox onthoudt die instelling.

HELAAS er gebeurt niets met het scherm.
het "startscherm|"van farmville daar kan ik de knop voor gifts ook nog maar net aan klikken - deze valt ook bijna buiten het scherm.
eigenlijk elk scherm dat in het farmville scherm geopend moet worden is eigenlijk net iets te groot weergegeven.

heb voor de zekerheid farmville ook geopend via IE en daar zie ik wel de hele schermen.

Laatst bewerkt:
Kun je een screenshot maken van wat je te zien krijgt? Dit kun je doen door naar de pagina te gaan waar je het probleem hebt, op de PrtScr (Printscreen) te drukken, Paint op te starten, daar de afbeelding te plakken met Ctrl+V, vervolgens de afbeelding op te slaan en hier up te loaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan