scherm valt uit als ik video wil afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

justin1980

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hoi alleerst wat tech. details over mijn systeem die denk ik van belang zijn.

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz (2 CPUs)
Memory: 1024MB RAM
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: NVIDIA GeForce FX 5200
Display Memory: 128.0 MB
Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (72Hz)

Dit is het probleem.

Sinds kort hebben wij wat sites gevonden waar je online bijv divx films kan afspelen, en dan download je de divxwebplayer en dan kan je online films bekijken. Maar sinds die tijd doet mijn computer echt heel raar als ik gewoon een mpeg filmpje of wat voor videoclip wil afspelen.

Mijn scherm lijkt over te schakelen (wat sommige schermen doen als je vanuit een 3d game terug keert naar windows) en dan valt het scherm uit. En heel af en toe krijg je je scherm weer terug, maar vaak zit er niets anders op dan de powerknop ingedrukt houden.

Ik heb windows mediaplayer 11, ik klite codec gedeinstalleerd en nog steeds doet ie het.
ik heb het dus maar weer geinstalleerd. ik heb met de videoversnelling schuifbalk gespeeld zonder resultaat...

ik ben ten einde raad, wie kan me helpen

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan