starlight64
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2014
hier hetzlefde probleem,,het systeem is net iets meer dan een jaar oud,en hij valt ook uit,,in het begin na 4 uur..maar 3 dagen later na een uur .
nu slaat hy zelfs af in veilige modus,ook zonder dat ik ook maar iets aanraak.
ook als ik geen site bezoek,,en hem laat draaien in veilige modus ,
ik heb er niets meer opstaan dan mijn muis keybord internet kabel en monitor.
ik heb hem weggebracht omdat ik er 2 jaar garantee op zit.
ik heb hem nu 4x weggebracht, het moederbord is vervangen, het geheugen, de voeding de electra kabel,, de muis en het toetsenbord.
nu gaat hij voor de 5de keer terug.
is een zaak op een gegeven moment niet verplicht een alternatief te geven zoals een ander systeem?
tenslotte staat er 2 jaar garantie op een volledig gekocht systeem.
(ps de zaak bouwd ze zelf)
zou er een fout in de bios kunnen zitten? of eventueel een virus?
ik word zo langzamerhand moe van het op en neer rijden,en voor geen meter meer dat ik dat ding vertrouw.
het is een amd quadcore 4gb geheugen.service pack1 64bits
het lijkt me niet dat het de temparatuur kan zijn als hij soms al uit slaat met opstarten, en amper het start up scherm laat zien zodra ik hEm na een nacht uit staan opstart.
ik krijg ook geen blauw scherm maar zwart wit met de tekst windows is niet goed afgesloten
nu slaat hy zelfs af in veilige modus,ook zonder dat ik ook maar iets aanraak.
ook als ik geen site bezoek,,en hem laat draaien in veilige modus ,
ik heb er niets meer opstaan dan mijn muis keybord internet kabel en monitor.
ik heb hem weggebracht omdat ik er 2 jaar garantee op zit.
ik heb hem nu 4x weggebracht, het moederbord is vervangen, het geheugen, de voeding de electra kabel,, de muis en het toetsenbord.
nu gaat hij voor de 5de keer terug.
is een zaak op een gegeven moment niet verplicht een alternatief te geven zoals een ander systeem?
tenslotte staat er 2 jaar garantie op een volledig gekocht systeem.
(ps de zaak bouwd ze zelf)
zou er een fout in de bios kunnen zitten? of eventueel een virus?
ik word zo langzamerhand moe van het op en neer rijden,en voor geen meter meer dat ik dat ding vertrouw.
het is een amd quadcore 4gb geheugen.service pack1 64bits
het lijkt me niet dat het de temparatuur kan zijn als hij soms al uit slaat met opstarten, en amper het start up scherm laat zien zodra ik hEm na een nacht uit staan opstart.
ik krijg ook geen blauw scherm maar zwart wit met de tekst windows is niet goed afgesloten