scherm valt uit, maar pc blijft draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

starlight64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2014
hier hetzlefde probleem,,het systeem is net iets meer dan een jaar oud,en hij valt ook uit,,in het begin na 4 uur..maar 3 dagen later na een uur .
nu slaat hy zelfs af in veilige modus,ook zonder dat ik ook maar iets aanraak.
ook als ik geen site bezoek,,en hem laat draaien in veilige modus ,
ik heb er niets meer opstaan dan mijn muis keybord internet kabel en monitor.
ik heb hem weggebracht omdat ik er 2 jaar garantee op zit.
ik heb hem nu 4x weggebracht, het moederbord is vervangen, het geheugen, de voeding de electra kabel,, de muis en het toetsenbord.
nu gaat hij voor de 5de keer terug.
is een zaak op een gegeven moment niet verplicht een alternatief te geven zoals een ander systeem?
tenslotte staat er 2 jaar garantie op een volledig gekocht systeem.
(ps de zaak bouwd ze zelf)
zou er een fout in de bios kunnen zitten? of eventueel een virus?
ik word zo langzamerhand moe van het op en neer rijden,en voor geen meter meer dat ik dat ding vertrouw.
het is een amd quadcore 4gb geheugen.service pack1 64bits
het lijkt me niet dat het de temparatuur kan zijn als hij soms al uit slaat met opstarten, en amper het start up scherm laat zien zodra ik hEm na een nacht uit staan opstart.
ik krijg ook geen blauw scherm maar zwart wit met de tekst windows is niet goed afgesloten

Welkom starlight64,

Ik heb een nieuwe vraag gemaakt voor je. Het is namelijk niet de bedoeling te reageren in oude topics. Daarnaast is het ook verwarrend als er 2 vragen door elkaar lopen.

even een upgrade van mijn vraag, na de 5de keer de pc in reparatie te hebben gegeven is eindelijk de fout gevonden. het was een fout die waarschijnlijk niet vaak optreed. de reset button maakte op elke trilling contact en resetted mijn system,ik draai hem nu een 5 dagen, en hij is nog niet uitgevallen.misschien helpt dit ooit andere ook. het laatste waar ik aan kon denken was de reset knop.misschien dat dat ook kan gebeuren als er stof tussen komt,zo ik hoop dat mijn antwoord op mijn eigen vraag,op een dag ook andere helpt.met vriendelijke groet (stefan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan