Scherm valt uit na laden Windows

• Onderwerp starter Onderwerp starter FTMC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FTMC

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Yuw

Ik heb een probleem met mijn PC... Na het laden van windows, zo met da balkje, valt mijn scherm uit... Bij dee laadbalk is dat zo precies wel zo wat uitgevaagd...

Het probleem situeert zich niet bij het scherm en ik heb niets geïnstalleerd...

Ik heb dit probleem al eens gehad en zolang ik mijn drivers van mijn moederbord niet installeerde was dat in orde... Maar nu dus niet meer...

Iemand een idee?

Bedankt op voorhand...

Yuw

Ik heb een probleem met mijn PC... Na het laden van windows, zo met da balkje, valt mijn scherm uit... Bij dee laadbalk is dat zo precies wel zo wat uitgevaagd...

Het probleem situeert zich niet bij het scherm en ik heb niets geïnstalleerd...

Ik heb dit probleem al eens gehad en zolang ik mijn drivers van mijn moederbord niet installeerde was dat in orde... Maar nu dus niet meer...

Iemand een idee?

Bedankt op voorhand...

start eens op in veilige modus, dan kan je misschien zien wat er mis is in systeem eigenschappen

succes

start eens op in veilige modus, dan kan je misschien zien wat er mis is in systeem eigenschappen

Whoops, vergeten derbij te zetten... Als ik dus opstart in veilige modus dan heb ik een vervormd beeld, precies of de resolutie staat te hoog voor het scherm, zo verschillende lagen van het scherm naast elkaar, die ervoor zorgen dat alles onleesbaar wordt...

Whoops, vergeten derbij te zetten... Als ik dus opstart in veilige modus dan heb ik een vervormd beeld, precies of de resolutie staat te hoog voor het scherm, zo verschillende lagen van het scherm naast elkaar, die ervoor zorgen dat alles onleesbaar wordt...

kan dit eens proberen
klik rechts op het bureaublad, en gebruik ctrl+tab en ga naar settings
klik tab 1 of 2 keer en zet je resolutie lager (hoop dat je iets kan zien in je scherm)
dan tab tot je ok hebt hopen dat het beter is

Owkey, een nieuwe ontwikkeling... Ik ben niet op de eigenschappen van het bureaublad gekomen, maar windows herkende dat er een fout was gebeurd en vroeg om te herstellen, heb ik dus gedaan naar ongeveer 1 week terug... Dan herstartte hij en hij komt niet meer voorbij het laadscherm...

Volgens mij is dus mijn moederbord kapot... Kan er iemand dit bevestigen? En evt. en goed merk aanraden? Kan ook mn HD zijn, maar dat denk ik eerder niet..

Groeten

Was ff forum aant afzoeken naar mn berichten, deze is opgelost...

Moederbord was dood...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan