Scherm valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Kweet niet of ik hier op het juiste adres ben voor het volgende maar dat hoor ik dan wel.

Probleem; Als ik op een scherm sta en ik klik een bv een plaatje aan dan verschijnt het plaatje om vervolgens met een computer piep na ong 3 seconden te verdwijnen.

Het gebeurd op elke pagina waar ik kom op de klickeble plaatjes.
Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn??

JAAAAAAAAAAAAA POPUP KILLERS STAAN UIT!!!!

Wie weet raad ??

alvast bedankt
gr
Frans

Hallo Tanja

Heb idd de nodige routines al doorlopen.

Met de betaalde en ge-update versie van Kaspersky de op virussen gecontroleerd >> nada

Met Ad-aware 6 ook ge-updated op spyware gecontroleerd. ook niks

Het is ontstaan na een crash gister. Dacht dat er een spoor van McKillah achter gebleven zou zijn maar dat is het ook niet.

Enig ander idee?? welkom

groetsels
Frans

Ik zie geen hijackthis log van je:) Om alles uit te sluiten kun je toch beter een log plaatsen. Pieter vindt altijd van alles.

Wellicht iets wat met je probleem te maken heeft. Zo niet, dan kunnen we verder zoeken:)

Ik begrijp dat je hele scherm zwart wordt als je een plaatje aanklikt? Heb je het al geprobeerd om een systeemherstel terug te zetten naar voor je crash?

jaaaa lol was net bezig met Hijack maar zoals beschreven eerst aan het lezen dus vandaar dat je nog niks zag maar neb er mee bezig ;-))

vwb het probleem.

Stel ik ga bv naar een url de telegraaf. als je daar een plaatje aanklik om het in een wat groter formaat te bekijken, dan opend die zich wel in kwart formaat vh beeld om gevoegelijk na plm 4 seconden met een piep van uit de pc zich weer te sluiten. dat gebeurd ook met hulpschermen.

Ik heb het idee dat er een popupblokker ergens bezig is

gr
Frans

Heb je ook niet onbedoeld een popupblokker? Bv in de google toolbar die ik heb zit ook een popupblokker. In sommige andere programma's ook. En bij sommige programma's kun je ook aangeven dat hij een piep geeft als hij een popup verwijderd heeft, dus het zou kunnen.

En waarom ben je er zeker van dat alles van McKillah verwijderd is? Ken het programma niet, maar klinkt ook als een blokker.

Laatst bewerkt:
Nee, google heb ik niet

en idd magickillah is 1 van de betere popupblockers. Heb die verwijderd via software en gekeken of r nog wat in het register stond maar die is er uit weg. De map is ook weg. Dus die kan het niet zijn.

wellicht ergens een beeldinsteling of zo?? perslot is het gebeurd na een crash.........

Kan zelf niks vinden bij scherminstellingen.

gr
Frans

En heb je nog systeemherstel? Of had je die uitgeschakeld. Misschien kun je hem terugzetten naar VOOR die crash, en anders even het antwoord van Pieter afwachten.

Een beeldinstelling lijkt me onwaarschijnlijk. In apparaatbeheer is ook alles ok?

Yessssssssss ik heb hem txxxxxxx

hulpprogg van NVDIA heeft een opdonder gehad kennelijk.
Het prog. ""application extentions"" daar waren de beeldinstellingen in veranderd. Nooit geweten dat daar een popupblokker inzat trouwens.

Je laatste opmerking app.beheer heeft me doen twijfelen en ben daar gaan zoeken.

Kee ben er uit.
Bedankt voor je snelle en slagvaardige reacties

groetsels
FRans

Ik heb je blijkbaar op het goede spoor gezet. Je bent er verder zelf achter gekomen. Jij kent je pc uiteraard ook beter :D Toch een popupblokker he. Handig als je ze nodig hebt, maar niet in dit geval. :D

In ieder geval is het opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan