Scherm vastzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.992
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik moet vaak langer wachten zonder dat ik weer iets invoer. met als probleem dat m'n scherm steeds in de wacht schiet

Niet erg technische uitdrukking, maar ik ben het zat om iedere 5 minutn m'n wachtwoord te moeten invoeren om m'n scherm te ontgrendelen.

Zelf dacht ik dat ik alle instellingen betreffende de diverse slaapstanden al wel veranderd te hebben, maar blijkbaar toch nog niet.

Wie heeft hier duidelijke handregels voor, dus dat het scherm gewoon altijd Wakker blijft ?

Volgens mij zijn de mogelijkheden voor verandering hiervan alweer door Microsoft aangepast.

MVG
Dukkel
 
Jan probeer het bij instellingen, energie en slaapstand en zet dat ding op nooit of zo. Dan valt hij nooit meer in slaap. Je kunt ook uren instellen. En dan opslaan.

dukkel.JPG

en of hier eens kijken.

dukkel1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Zowel in Gebalanceerd staan allebei NOOIT
als in Energiebesparing staan allebei NOOIT
als in Hoge Prestaties staan allebei NOOIT

Tevens staat het beeldscherm dat ook nog apart genoemd wordt Uitschakelen na: NOOIT

Ik zou niet meer weten waar nog meer standen staan.

Een stand dat B.v. tijdens een Video-cessie de beeldscherm niet uit staat doet in dit geval niets ter zake.

Nee ik zou het niet meer weten.

MVG
Dukkel
 
Je hebt net een nieuwe clean install gedaan he. Jan kijk eens naar je updates. Wat heb je voor toestel van HP of zo.
 
Jan probeer het bij instellingen, energie en slaapstand en zet dat ding op nooit of zo. Dan valt hij nooit meer in slaap. Je kunt ook uren instellen. En dan opslaan.

Bekijk bijlage 270033

en of hier eens kijken.
Hallo Manaman
Die richting zat ik ook eerst te zoeken, maar dat was niet de weg.
Alleen het volgende werkt echt:
Ga in Installeren naar SySteem naar Energiebeheer en Slaapstand
Tik in het keuze formulier (rechts boven: Schermbeveiliging
Dan krijg je een keuze van drie mogelijkheden waarvan je de eerste neemt Schermbeveiliging in- of uitschakelen
2016-05-21 (2).png

In dit scherm moet het aantal op 1 staan en GEEN vinkje in het keuzevakje zetten

MVG
Jan

Hieronder is nog een afbeelding, waarmee ik bezig ben geweest, op dezelfde manier als jij, hierboven
Maar bleek dus achteraf niet meer te werken. (Bijgevoegde kleine afbeeldingen)
 

Bijlagen

  • 2016-05-21.jpg
    2016-05-21.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Perfecto !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan