scherm verwijderen van mijn acher asperia 1700

Status
Niet open voor verdere reacties.

dittie58

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2012
hallo ik ben een leek in pc en laptops maar ik wil mijn ouderen laptop asperia een monitor op aan sluiten ,het scherm werd zwart en bleek de lampen kapot te zijn ,de backlicht als ik het goed zegt,die zijn zo duur !
ik heb een monitor aan mijn pc tower staan en die als ik hem aansluit gelijk beeld geeft
nu wil ik hem op een kast zetten met deze monitor,alleen zit de scherm lcd van de laptop eraan vast ,nu is dit de vraag kan die verwijderd worden ??
graag reactie terug aub
gr.dittie :D

Ja, het is mogelijk om het scherm van de laptop te verwijderen. Ik kan helaas geen handleiding geven omdat ik er geen ervaring mee heb:rolleyes:. Het lijkt mij dat je gewoon de schroeven in de scharnieren moet losdraaien en voorzichtig de kabel die de laptop met de monitor verbind, te verwijderen uit de monitor.

Suc6:D!

je scherm kan je verwijderen maar het klap gedeelte waar je scherm in zit niet achter je scherm zitten normaal de antennes van je wifi kaart

dank je wel voor jullie antwoord,
maar als ik het scherm eruit haalt en dan een plaat of zo erop leg ,kan daar de monitor op staan toch ?
ik heb een acer al 1711 monitor
die staat op een poot platau,?
dittie

het klap gedeelte waar je scherm in zit kan je er niet uithalen omdat achter je scherm je wifi antennes zitten

ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar als je er een scherm op zet hoe kom je dan nog bij je aan uit toets enzo volgens mij gaat dit niet werken

nu vraag ik me af is het backlicht wel kapot
scherm werd donker en kon in de verte de text en windows zien ?!
zijn die licht duur ?
en kun je die zelf erin zetten
:(

in je vraag zeg je dat ze zoo duur zijn en nu vraag je ons of ze duur zijn ?

en ja die zijn duur nieuw
kijk eens zond op 2dehands sites

Hallo

"mijn acher asperia 1700 en mijn ouderen laptop asperia " zijn mij volkomen onbekend.

Mocht het echter toevallig een aspire 1700 zijn.

Kijk hier eens :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...aspire+1700&_trksid=p3286.c0.m14.l1581&_pgn=2

Backlightlampen zijn meestal niet zo duur (hangt af van de maat) deze sneuvelen zelden.

De backlight invertor is het onderdeel dat het meeste defekt gaat.

Er bevind zich meestal een s.m.d. op dit printplaatje , dat je beter eerst een controleerd alvorens een nieuwe te bestellen.

De invertor bevindt zich zo goed als zeker onderaan in het t.f.t. paneel.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan