Scherm werkt niet met DVI ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomstar86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Berichten
3
Ik heb de samsung 204B, ik draai op resolutie 1600 x 1200, 60 hertz. Het feit is dat mijn scherm aan en uit begint te schieten (knipperen) als ik het op deze instellingen laat staan, als zet ik mijn resolutie op 1280 x 1024 dan heb ik nergens last van. Of als ik een koppel stukje tussen mijn DVI kabel zet naar VGA zeg maar dan werkt het ook.

Maar ik wil gewoon mijn scherm op 1600 x 1200 hebben en dan het liefste met me DVI kabel, ik heb gehoord dat hij het ook op 75 hertz zou moeten doen.

Ik heb de nieuwste drivers van NVIDIA al gedownload !!

Wie herkend dit probleem, of weet een oplossing...?

Groetjes Tom
 
Bij Vergelijk.nl vond ik deze specificaties.
De maximum vernieuwingsfrequentie kan inderdaad gezet worden op 75 Hertz. (Max. Vert. Sync.)
Alhoewel de meningen daarover op Tweakers.net verdeeld zijn.
Staat er in dat Tweakers topic iets waar jij aan hebt?
 
Volgens de handleiding (pag. 68 en 70) mag de frequentie bij een resolutie van 1600×1200 niet hoger zijn dan 60hz (iets wat voor 90% van de TFT's geldt)
 
Bij Vergelijk.nl vond ik deze specificaties.
De maximum vernieuwingsfrequentie kan inderdaad gezet worden op 75 Hertz. (Max. Vert. Sync.)
Alhoewel de meningen daarover op Tweakers.net verdeeld zijn.
Staat er in dat Tweakers topic iets waar jij aan hebt?

ook dan dat is duidelijk, maar zou jij misschien een oplossing weten hoe het dan zit met dat knipperen van mijn beeld ik heb nvidia 7950GT, 20"TFT, en die DVO kabel was gloed nieuw :confused:
 
Nee, ik heb in dat Tweakers.net-forum gelezen dat hetzelfde probleem als het jouwe werd besproken.
Er staan ook mogelijke oplossingen in, die daar niet geholpen hebben, maar bij jou misschien wel?
Bekijk ook deze site eens, met een overzicht van de juiste DVI-kabel.
Als je hieruit en uit dat forum geen bruikbare oplossingen hebt gevonden, kan ik je verder niet helpen. Misschien iemand anders hier.
 
En je Videokaart heeft wel VGA en DVI uitgang?

Zo ja sluit ze allebij aan,zo heb ik dat ook ,nergens last van
 
Dat kan daar heb ik op de rechtse aansluiting het verloop op gezet,werkt perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan