Scherm werkt niet na wijziging moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

help mij aub88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Hallo,
Ik heb een vraag je, ik had 2 oude computers in mijn bezit. Nu wou ik van deze 2 oude 1 goeie pc maken waarbij ik dus extra usb-poorten, harde schijf, cd- writer, en ram geheugen heb geplaatst. Maar als ik mijn pc nu aansluit en opstart dan werkt het scherm niet. En ik ben zeker dat de oorzaak niet aan het scherm ligt want het werkt op mijn laptop wel. Kan iemand mij helpen a.u.b.?:confused::(

vga kabel uit het mobo en in de graka of andersom en dan 1 van de 2 herinstaleren/updaten

Dus, Monitor kabel uit je moederbord en in je grafische kaart of andersom.

Mijn grafische kaart ziet momenteel als volgt uit(zie bijlage)
Nu snap ik niet wat u bedoelt
Alvast bedankt

Bijlagen

• P1040890.jpg
    P1040890.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 39
  • P1040887.jpg
    P1040887.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 24
Waarop is die aangesloten, op de grafische kaart? probeer dan eens hem in het moederbord te stoppen, en dan de bijbehorende drivers(stuurprogamma's) voor de grafische kaart te instaleren

Waarop is die aangesloten, op de grafische kaart? probeer dan eens hem in het moederbord te stoppen, en dan de bijbehorende drivers(stuurprogamma's) voor de grafische kaart te instaleren

Wie zegt dat TS een onboard video heeft?:o

idd, maar ik zou zo anders ook geen andere conclusie kunnen trekken , alleen dat zn graka kapot is?

idd, maar ik zou zo anders ook geen andere conclusie kunnen trekken , alleen dat zn graka kapot is?

nee dit is ook geen optie ik heb immers 2 grafische kaarten en heb dus de grafische kaart vervangen maar hij doet het nog steeds niet
mvg

Koppel je Hd eens af.
Denk toch moeerbord defect.

Of 1 kaart eruit halen.

Laatst bewerkt:
meschien tog vragen wat hij alle maal bij elkaar heeft gestopt?
wat er nu gebeurt is alleen maar speculeren
straks blijkt het zo te zijn dat hij 2 verschillende type geheugen heeft
het probleem hoeft dus niet bij de videokaart te liggen

geef ons wat meer info
type moederbord type videokaart type ram type processor etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan