Schermafbeelding beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan en Inge

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2005
De schermafbeeldingen van Windows Live messenger 8.1 zijn volgens ons makkelijk te jatten, met Messenger Plus.
Bij sommige contactpersonen van ons zien we geen afbeelding.
Hoe kan ik die wel zien en hoe kan ik die van ons beveiligen of ook onzichtbaar maken in Messenger Plus??

Windows Live Messenger, Extra, Opties, Persoonlijke gegevens, Mijn schermfbeelding. Vinkje zetten of weghalen.

ok dank je, maar is dat niet alleen of je je schermafbeelding wel of niet wilt laten zien aan je contactpersonen?

wij willen hem namelijk wel laten zien, maar voorkomen dat je hem via Messenger Plus kunt jatten....

En volgens ons moet dat kunnen, omdat we soms voor de gein bij contactpersonen kijken en dan het plaatje niet te pakken is via Messenger Plus, terwijl het bij andere contactpersonen wel mogelijk is het plaatje te pakken.
(rechtermuisknop op conactpersoon, en dan messenger plus extra's, contactpersoonsinformatie en dan schermafbeelding opslaan)

Extra, Opties, Algemeen, wel of niet laten zien schermafbeeldingen contactpersonen. (Ik denk dat je zelf ook wat verder moet gaan kijken in de Opties. :confused: )

Dat staat niet bij de opties van windows live messenger, omdat het een optie van messenger plus is.

Hebben we zelf ook al gezocht, we zien de schermafbeelding wel vanb die contactpersonen, maar kunnen hem niet opslaan zoals ik hierboven beschreef, terwijl dat bij anderen wel kan, dus zij hebben dat beveiligd op de één of andere manier.

Volgens mij is voorkomen jatten msn afbeelding onmogelijk.
Mensen kunnen een screenshot maken en met paint de schermafbeelding eruit 'snijden'?
Sorry voor als ik mensen perongeluk op ideeen breng.

Dat staat niet bij de opties van windows live messenger, omdat het een optie van messenger plus is.
Mmm...de optie die ik noemde staat bij mij in de opties van Windows Live Messenger. En xlilyx heeft natuurlijk helemaal gelijk, maar ik had de indruk dat je iets anders bedoelde?

Het spijt me als ik jullie teleurstel, maar als je Messenger Plus hebt is het dus wel mogelijk, erg makkelijk zelfs, en daar willen wij onze schermafbeelding tegen beveiligen.

Iedereen die Messenger Plus heeft, ik heb hierboven beschreven hoe je ze kunt jatten, ik zou bijna zeggen, probeer het eens, dan weet je dat het kan...

Maar hoe kun je je daartegen beveiligen????

Het spijt me als ik jullie teleurstel, maar als je Messenger Plus hebt is het dus wel mogelijk, erg makkelijk zelfs, en daar willen wij onze schermafbeelding tegen beveiligen.

Iedereen die Messenger Plus heeft, ik heb hierboven beschreven hoe je ze kunt jatten, ik zou bijna zeggen, probeer het eens, dan weet je dat het kan...

Maar hoe kun je je daartegen beveiligen????

Ik zou haast zeggen.... Niet, Ik heb zelf ook veel van die mods.
Die programma's zijn gemaakt om door de beveiliging van je schermafbeelding te komen.
Dus ik zou zeggen... Onmogelijk:confused:

Greetz, Vandamme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan