Schermafbeelding contactpersonen WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

ManAtWork

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2006
Vanmorgen WLM geïnstalleerd. Geen enkel probleem. Zelfs de nieuwe Messenger Plus! (versie 4) erachter aan gegooid. Alles draait naar behoren. :D

Alleen zie ik bij de gesprekken de schermafbeelding van mijn contactpersoon niet verschijnen. Alle instellingen gecontroleerd: onder Extra -> Opties -> Tabblad Algemeen staat het bekende vinkje 'Schermafbeeldingen van gebruikers laten zien' aangevinkt. Evenals het vinkje 'Mijn schermafbeelding laten zien en anderen toestaan deze te zien'. :thumb:

Dus maar even getest door met twee namen in te loggen. Ook al wijzig ik de afbeeldingen,... het blauwe poppetje blijft staan. :confused: Bij beide gespreksvensters.

Geen schokkende fout, maar vraag me af of ik iets over het hoofd zie. Zeker gezien het feit dat nagenoeg alle instellingen bij de installatie wel zijn overgenomen.
Iemand enig idee hoe ik de schermafbeeldingen wel te zien kan krijgen? (Of is het wachten op een eerste update?)

ManAtWork zei:
Vanmorgen WLM geïnstalleerd. Geen enkel probleem. Zelfs de nieuwe Messenger Plus! (versie 4) erachter aan gegooid. Alles draait naar behoren. :D

Alleen zie ik bij de gesprekken de schermafbeelding van mijn contactpersoon niet verschijnen. Alle instellingen gecontroleerd: onder Extra -> Opties -> Tabblad Algemeen staat het bekende vinkje 'Schermafbeeldingen van gebruikers laten zien' aangevinkt. Evenals het vinkje 'Mijn schermafbeelding laten zien en anderen toestaan deze te zien'. :thumb:

Dus maar even getest door met twee namen in te loggen. Ook al wijzig ik de afbeeldingen,... het blauwe poppetje blijft staan. :confused: Bij beide gespreksvensters.

Geen schokkende fout, maar vraag me af of ik iets over het hoofd zie. Zeker gezien het feit dat nagenoeg alle instellingen bij de installatie wel zijn overgenomen.
Iemand enig idee hoe ik de schermafbeeldingen wel te zien kan krijgen? (Of is het wachten op een eerste update?)
Je bedoelt bij het chatten of in de contactlijst? In ieder geval kun je nu meer zien dan bij 7.5. Dit kun je veranderen met de pijltjestoetsen. Pijltje omhoog en Pijltje omlaag. Dezen staan in het groen rechtsboven. Laat even weten of je dit bedoelt.

Die optie had ik al gevonden. Maar deze resulteert ook niet in het weergeven van mijn schermafbeelding bij mijn contactpersoon en andersom. Ook wordt de schermafbeelding niet getoond in het gespreksvenster,...
Ben er gisteren achter gekomen dat ook het weergeven van zelf gemaakte emoticons niet werkt.

Heb derhalve maar voor een ingrijpende oplossing gekozen: laptop helemaal schoongeveegd (wel iets te enthousiast, maar ja,...). Eens kijken wat dit voor oplossing heeft gebracht.

OK, nieuwe installatie heeft blijkbaar geen effect.
Zou het kunnen dat er toch een instelling bewaard is gebleven na de installatie van WLM? Maar dan in de gebruikersnaam?

Laatst bewerkt:
OK, nieuwe test, maar nu op de laptop van kantoor. Hier is na het inloggen direct de schermafbeelding van mijn contactpersoon te zien. Ook hier draait MSN 7.5.

Het lijkt er dan ook op dat er geen instelling in de gebruikersnaam opgeslagen wordt.
Blijft de vraag waarom de schermafbeelding op de PC thuis (WLM) en de laptop thuis (MSN 7.5) geen schermafbeeldingen meer weergeven,...

Denk dat ik de oplossing heb gevonden. De laatste build (7.5.0324) geïnstalleerd. Denk dat ik nog een vorige versie had staan. Niet echt slim misschien,...
ashamed.gif

Mocht het toch niet de oplossing zijn, laat ik het nog even weten.

P.S. Weet nog niet of het met WLM nu ook werkt,... maar zolang dit werkt, blijf ik nog even bij 7.5
bolt.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan