schermafbeelding niet te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ab61

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
17
Ik heb msn versie 8.1.1.178.0
Als ik mijn schermafbeelding wil wijzigen kan dat wel tijdens msn-en, maar sluit ik msn af dan en start ik weer op dan komt de oude schermafbeelding weer te voorschijn. Ik heb het via extra/opties/schermafbeelding wijzigen gedaan.
Ook had ik ergens hier gelezen om de map credentials te verwijderen en dan opnieuw op te starten...heb ik ook gedaan, geen resultaat.
Nou wil ik best de software verwijderen en opnieuw installeren, maar dan ben ik natuurlijk mijn emoticons kwijt en daar wil ik eigenlijk niet aan.
Wie weet er voor mij een oplossing?

alvast bedankt!
 
Probeer eens je schermafbeelding weer te wijzigen, en haal dan het vinkje weg voor Mijn schermafbeelding laten zien aan anderen, maar zet het meteen weer terug. Nu kun je onderaan op Toepassen klikken. Als je dan MSN afsluit en weer opstart, is het dan wel blijven staan?
 
Had ik toevallig net ook uitgeprobeerd, helaas geen resultaat.

Het volgend heb ik zo juist gedaan, deze software verwijderd, msn 7.5 er op gezet...dit werkte goed.
De schermafbeeldingsfoto verwijderd van mn pc.....opnieuw versie 8 er op gezet....en toch komt ie weer met diezelfde afbeelding......weet iemand waar msn die afbeelding opslaat, zodat ik m daar misschien kan weggooien?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan