Schermbeveiliging die niet doet wat het moet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietje20

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
als ik naar schermbeveiliging ga dan staat er op een klein schermpje dit: kan de schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaart, of een videokaart die compitable met direct3D is, verijst is.

Weet iemand een oplossing??

Ik heb windows vista

[edit] dit is mijn videokaart: NVIDIA GeForce 7500 LE

Laatst bewerkt:
omdat hiervoor een nieuwere videokaart, of een videokaart die compitable met direct3D is, verijst is.
Ik denk dat er 'vereist' en 'compatible' staat. ;) Indien je foutmeldingen krijgt, geeft die dan altijd letterlijk en volledig door a.u.b.

Verder:
Heb je onlangs de pc opnieuw geïnstalleerd?

Ik denk dat er 'vereist' en 'compatible' staat. ;) Indien je foutmeldingen krijgt, geeft die dan altijd letterlijk en volledig door a.u.b.

Verder:
Heb je onlangs de pc opnieuw geïnstalleerd?

nee ik heb hem niet opnieuw geinstalleert ik wil een foto plaatsen maar lukt niet als ik hem wil uploaden hele raar :( even opnieuw proberen

en nee hij heet geen foutmelding aan maar het staat in dat kleine voorbeeldschermpje een mijn tabbladen waar dat kruisje en minnetje staat die zien der ook anders uit :(

Ik heb nu even imagehack gebruikt hier een foto: http://img694.imageshack.us/img694/2112/helpdx.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals het plaatje al zegt, ondersteunt je videokaart deze schermbeveiliging niet. Niets aan te doen :(.

ik kan maar 1 maand terug en ik heb het probleem met de tabbladen als ietslang hoe kan ik langer terug bijvoorbeeld een half jaar

deze kaart zou 3d moeten kunnen ondersteunen.
Directx en je drivers van je kaar al geupdate?
De laatst eversie drivers van nvidia zijn van juli jl.

deze kaart zou 3d moeten kunnen ondersteunen.
Directx en je drivers van je kaar al geupdate?
De laatst eversie drivers van nvidia zijn van juli jl.

Bedankt allemaal hij werkt nu de drivers waren niet up to date

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan