Schermbeveiliging werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hi!

Dit probleem heb ik nu al een tijdje. Maar meestal lossen de dingen zichzelf op, en echt een ramp is het ook niet maar toch..

Mijn schermbeveiliging doet het niet. Maakt niet uit welke ik selecteer. In plaats van dat hij na 5 minuten het Nucia logotje weergeeft blijf ik gewoon beeld houden.
Kom ik na een uur terug, heb ik nog steeds beeld.

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

heb je een draadloze of optische muis ? soms zorgen deze ervoor dat de cursor 'trilt' of zelfs beweegt ... even uitstoffen onderaan en presto :)

Een hardstikke mooie Logitech G7 Lasermouse ;).

Maar dat is het niet want het muisje slaapt :).

Ook eens gehad!niet te vinden,waren ze een straat verder aan het Palen in de grond rammen,ook met optische muis.

BANDIT123 zei:
Ook eens gehad!niet te vinden,waren ze een straat verder aan het Palen in de grond rammen,ook met optische muis.

:rolleyes: juist ja :p

Ze zijn bij de buren wel bezig in het huis maar dit probleem bestaat al langer :).

lasermouse is inderdaad mooi , en die hebben daar naar ik weet nog geen last van ...

heb je soms programma's openstaan die openGL of Direct3D gebruiken ? windows media player, Powerdvd of iets dergelijks ... soms komen die ingesteld dat je schermbeveiliging niet mag aangaan als die openstaan - als je dvd kijkt bvb ... dat zou een beetje dom zijn dat je ineens dat XP logo voor je ziet ipv je film :d

Owh, ik krijg altijd screensavers als ik film kijk :p.

Windows Media Player staat aan inderdaad. Geen visualisatie, alleen muziek (radio).
Ik zal eens in de opties kijken :).

Deze optie eens aangezet:
attachment.php

Bijlagen

• wmp.png
    wmp.png
    25,1 KB · Weergaven: 106
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan