schermbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

dobke30

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2003
Hoi , wij hebben een screensaver en een achtergrond met muziek van winnie the pooh geinstalleerd en gedownloed van internet , nu hadden we dit graag allemaal terug weggehad.We hebben al zoveel mogellijk weggedaan via instellingen , software, en er staat niks meer in de software in maar toch blijft die beer hardnekkig op ons bureuablad staan en blijft ie geluiden produceren via de luidsprekers , hoe kunnen wij nu nog de rest verwijderen , wij weten niet meer waar te zoeken om dit te verwijderenZouden jullie zo vriendelijk willen zijn om ons wat informetie door te geven hieromtrend
Bedankt alvast
groetjes sonja en danny

Klik met de rechter muisknop op een lege plek op het bureaublad. Kies eigenschappen. Klik op tabblad "schermbeveiliging". Staat Winnie daartussen?

Groetjes,
Bennie

Hoi Bennie,

Daar staat nu nog ene in die ik niet weg krijg ; maar het geluid dat hij maakt is nog van de eerste die wij hebben gedownloud.Maar ik kan mijn geluid niet opzetten want dan is ie daar met zijn muziek,zelfs als ik ne cd afspeel komt hij er gewoon tussen.

Alvast bedankt voor jou reactie

vriendelijke groet

Sonja en Danny

Hoi Dobke30,

Laat je pc zoeken op " .scr" Dit is nl. de extensie van screensavers. Op het beeld zie je nu een aantal files (alle aanwezige screensavers). Verwijder nu die file, die te maken heeft met Poehbeer. Start je pc opnieuw op, en als het goed is, krijg je winnie niet meer in beeld.

Succes,
A.Riepma

Hoi A. Riepma

Ik heb gedaan wat jij voorstelde en blijkbaar zijn we van onze beer verlost.Zou jij ons nu ook nog kunnen helpen met het geluid ervan???Komt ook van de screenserver die we hadden gedownlaud.Nu is het zo gelijk welk programma wij opstarten komt het geluid er nog door

Hartelijk dank al voor jou hulp.(misschien weet jij ook raad ivm het geluid)

Vriendelijke groeten
Sonja en Danny

Wat bedoel je precies met "het geluid"? Is het een soort muziek die er altijd is of een kort geluidje dat je hoort als je ergens op klikt?
Is het de 2e, dan zou je bij Configuratiescherm\Spraak, geluid en geluidsapparaten\Het geluidsschema wijzigen het huidige schema terug kunnen zetten naar "Windows-standaard" of "Geen geluiden".

Hoi,

Het zijn de geluidjes die pooh vertelde tijdens de screenserver als die opsprong.
Ik ga naar geluiden ;maar staat alleen maar geluiden bij : (in kader) windows.
Meer kan ik niet vinden daar, sorry, want spraak,geluid en geluidsapparaten, het geluidsschema wijzigen vind ik daar zelfs niet terug

Vriendelijk groet

Sonja

Hoi allen,

Hier nog een woordje als dank aan ieder die ons geholpen hebben.We zijn er eindelijk vanaf van die beer met zijn muziek.Hartelijk dank allen!!!!!!!!!!

Vriendelijk groet

Sonja en Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan