schermbeveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

feestploegske

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
390
Beste,
ik gebruik op het werk een pc in een netwerk, het besturingssysteem is NT Workstation. Deze pc staat altijd aan, maar ik heb een probleem met de schermbeveiliging. Na een tijdje is mijn schermbeveiliging gewoon verdwenen, ook dus als ik in de eigenschappen van het Beeldscherm/schermbeveiliging ga kijken, is de balk in gevuld door (Geen). Ik kan dat natuurlijk wel veranderen, en dan toepassen, en dat werkt dan ook, maar een tijdje later zal het steeds op (Geen) komen te staan. Iemand een oplossing?
 
Wat is "na een tijdje"? Is dat na een reboot? Dan kan het zijn dat het door de policies komt die de beheerder heeft bepaald.
 
schermbeveiliging

Tiborv,
na een tijdje is onbepaald, ik ben niet konstant bezig met de pc, dus soms kom ik na 1 uur terug op kantoor en het is gebeurd, de echte tijd heb ik nog nooit kunnen vaststellen. Maar ik kan er donder op zeggen, dat ik na een dagje werken, s'anderendaags geen schermbeveiliging meer heb. Er kan ook niemand anders in dit lokaal. Betreffende de voorwaarde gekoppeld door de beheerder, de andere pc's in dit lokaal, hebben niet dit ongemak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan