Schermen vallen plots uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanBull

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
22
Hallo iedereen,
ik heb hier 2 schermen staan, een 15" prOview en een 17" Sony (ik kan de specs wel opzoeken indien gewenst).

Bij momenten vallen beide schermen gewoon uit, en geven ze ieders de boodschap dat er geen signaal is. De PC staat echter nog gewoon aan. Dan heb ik geen andere keuze dan de PC te herstarten. Dit gebeurt gewoon nu en dan. Maar sinds vanochtend begon het vanaf ik het spel Medal of Honor startte.
Ik dacht dat het misschien aan directX lag, maar ik heb de laatste versie gedownloaden, en opnieuw geprobeerd, maar toch nog steeds de zelfde problemen.

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen ;)

Alvast bedankt,
MVG,
Jan


[EDIT]
Onze PC kent 2 harde schijven, met 2 op iedere schijf een apart besturingssysteem. Deze 2 schijven hebben dus eigelijk niets met elkaar te maken. Nu zit ik op de andere partitie, en blijkt dat het probleem zich hier niet voordoet.
Ik denk dus dat het een softwarematig probleem is. 'k Hoop dat deze info nog wat verder kan helpen :)

[EDIT2]
Te vroeg gejuicht. Ik installeerde een spelletje op partitie 2, en hij gaf weer dezelfde symptomen.Bij het opnieuw opstarten gaf hij me echter wel de keuze tussen verschillende opstartmodi (normaal, veilig, laatst juiste, ...).
Vervolgens vroeg ie of ik een rapport wou verzenden, waarna ie me doorverwees naar ATI voor een upgrade...
 
Laatst bewerkt:
Misschien een DxDiagnose proberen.

Start > uitvoeren > 'dxdiag' > OK

Verschillende pagina's en tests proberen.
 
alles leek hier probleemloos te verlopen (zie attachement)

Nog een idee?
 

Bijlagen

  • DxDiag.txt
    54,6 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan