schermgrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
beste mensen

ik heb de hele data base doorgelopen en alle adviezen uitgeprobeerd, maar het lukt mij niet om altijd bij het linken of op icons te klicken een groot venster te krijgen. zijn er ook instellingen die daar verantwoordelijk voor zijn? Steeds als ik denk het voor elkaar te hebben verschijnen er weer kleine vensters. soms ook na het opstarten als ik klick op icons in de taakbalk. ik word er hartstikke gestoord van..... HELP!!!!:)) groetjes

senior

senior

Rechtsklik op de snelkoppeling van het desbetreffende programma, dan eigenschappen.
Bij uitvoeren kies je voor maximumvenster.

Greetz.
K.

venster

bedankt, ik ga het meteen aanpassen. maar hoe doe ik dat bij links in vensters van het net?

senior

Werkt wat ik hierboven schreef dan niet?

Voor wat vensters van je browser betreft kan het zo zijn dat in de source (vb via javascript) bepaald is dat een nieuw venster een bepaalde groote moet hebben, daar kan je dan niks aan doen.
Is het niet bepaald in de source dan weet ik niet hoe die size bepaald wordt.

Greetz.
K.

venster

Ik begrijp er ook niks van. Telkens als ik een link aanklick verschijnt het venster in a4, ondanks ik alle tips heb uitgeprobeerd. groetjes

senior

Dus dit heb je ook al geprobeerd, trek het venster aan de zijkanten en boven en onderkant naar de maximale grootte(dus niet de knop maximaliseren) klik vervolgens op afsluiten. De eerstvolgende keer zal je scherm, als het goed is je hele scherm bestrijken.

scherm

wat ik reeds zei, niet dus! alle tips opgevolgd. soms doet ie het wel en dan ook weer niet.

senior

Hmmm,

Probeer eens de CTRL-knop ingedrukt te houden terwijl je tegelijkertijd je eerst geopende internetscherm maximaliseert. Houd dan nog steeds de CTRL-knop ingedrukt terwijl je het scherm wegklikt rechtsboven met het kruisje.

Als het goed is, dan moet het volgende geopende internetscherm op maximale grootte verschijnen. Als dat niet werkt dan weet ik het ook niet verder...:)

Succes!

Laatst bewerkt:
venster

ik zal het eens proberen en het even aanzien. bedankt voor je suggestie. groetjes

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan