CrashPuppy
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 feb 2006
Hoe kan ik middels een simpele code ervoor zorgen dat alle sheets binnen een werkmap standaard op 80 of 100 % zoom worden gezet.
Crashpuppy
Crashpuppy
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Crashpuppy
Code:Sub Macro1() Dim ws As Worksheet For Each ws In ThisWorkbook.Worksheets ws.Select ActiveWindow.Zoom = 80 'of 100 Next End Sub
Wigi
Code:Sub Macro1() Application.ScreenUpdating = False Dim ws As Worksheet For Each ws In ThisWorkbook.Worksheets ws.Select ActiveWindow.Zoom = 80 'of 100 Next Application.ScreenUpdating = True End Sub
Hartstikke bedankt, je lijkt wel het 9e wereldwonder.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het om 153 werkbladen ging.
Je slaat het achtste wereldwonder over... of ben jij dat?
Als ik van jou was zou ik daar toch iets aan doen. Het zal de eerste keer niet zijn dat zoiets crasht...
Wigi
In orde, zet de vraag nog op opgelost aub.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.