schermicoontjes weg; foto-bestand voor terug.....!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Hoi, Ik weet niet of ik het probleem alhier juist geplaats heb. GROTE PROBLEMEN! Ik ben gewend te werken met tientallen icoontjes op mijn scherm. Deze zijn -na het opstarten van de PC- ineens weg. Daarvoor in de plaats heb ik plotsklaps foto's (afbeeldingen) uit mijn foto-bestand. All over the place...... Hoe kan dit? Beter nog: hoe krijg ik dit weg en al mijn icoontjes weer terug??????

Laatst bewerkt door een moderator:
Download TFC & sla deze op je Bureaublad op.
  • Dubbelklik op TFC.exe om het programma te openen.
  • Het programma zal alle andere programma's sluiten, zorg er dus voor dat je al je werk hebt opgeslagen voordat je verder gaat.
  • Klik op de knop Start om het programma te starten. Hoe lang het programma nodig heeft, kan verschillen. Dit kan kan slechts een paar seconden zijn, maar ook 5 minuten. Laat het programma gewoon ongestoord zijn werk doen totdat het klaar is.
  • Als het programma klaar is, dan zal het je computer opnieuw opstarten. Als dit niet gebeurt, start dan je computer handmatig opnieuw op.

1. Klik op de download knop hieronder om het bestand hieronder te downloaden.

2. Sluit eerst Explorer.exe af d.m.v. Taakbeheer. Die doe je met [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: taskmgr -> Klik op tabblad Processen. Klik op Proces beëindigen.
  3. Sla het bestand op en voer het uit.
  4. Volg de instructies in de opdrachtprompt om de Icon Cache weer op te bouwen
  5. Herstart de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan