• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scherminfo

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorVerm

Redacteur
Lid geworden
11 mrt 2005
Goede morgen,

Ik heb in een werkblad van een aantal afbeeldingkjes knoppen gemaakt. (met Paint Shop Pro) Mijn vraag is of het mogelijk is om, als de muisaanwijzer op de knoppen geplaatst wordt, scherminformatie te laten zien. Dus net zoals dat met een hyperlink het geval is.

Groeten,

Uit het aantal reacties :D denk ik dat het niet tot de mogelijkheden behoort om scherminfo te tonen.
Dus zal ik het maar laten voor wat het is.

Groeten,

Cor,

Met je laatste opmerking ben ik het eens.

Met een UserForm kun je meer.

Hierbij een aardigheidje.

Bijlagen

Luc,

Hartelijk dank voor het aardigheidje, erg leuk.
Je hebt me trouwens op een idee gebracht en als ik het goed inschat was dat ook je bedoeling. In ieder geval ben ik er uit.

Groeten,

Luc,

Met bewondering kijk ik naar de zip files die je regelmatig plaatst op deze site. Bedenk je deze op het moment dat je de vraag ziet of heb je een site waar je je creativiteit plaatst?

Groeten uit Amsterdam,

Een fan

tjokko,

Dank voor je compliment.
Ik heb (nog) geen eigen site.

De antwoorden bedenk ik spontaan of het komt uit mijn archief of een combinatie ervan.

Het archief goeit dagelijks dankzij studie het bezoeken van Excelsites, en het zelf oefenen.

Dit alles met dank aan alle grote Exceldenkers die hun
geestesprodukten vrijwillig ter beschikking stellen.

Uit respect voor deze mensen treed ik graag op bescheiden wijze in hun voetsporen om de passie voor Excel met iedereen te delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan