Schermpje half kapot d900i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartjuhh12

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Laatst is er nogal wat zand tussen mijn mobiel gekomen..
Mijn vader had er een hele hoop zand al tussenuit gehaald, en ook olie erop gedaan zodat hij makkelijker kon sliden.
Maar nu is er te veel opgekomen is is het ook op het schermpje gekomen en daar ingetrokken.
De olie is ingetrokken op dat witte ding.

p1000557vh2.jpg

p1000556dd6.jpg

Het schermpje doet het wel, maar ik zie dan veel vlekken

Weet iemand of ik deze misschien nog 1 kan bestellen?

bvd Bartjuhh12

Of je het kan bestellen zou je aan samsung kunnen vragen. Maar even voor de toekomst...nooit zomaar hard kunststof smeren met olie. Dat is vragen om problemen...elk korreltje zand dat er daarna bij komt krijg je nauwelijks weg. En dunne olie trekt overal in...is het niet in je mobiel...(al gebeurt) dan is het wel in je spijkerbroek...voortaan gewoon schoonblazen..

Wil je iets soepel laten lopen op hard kunststof? Maak het vetvrij....of haal er een waxine lichtje langs... werkt ook prima bij houten laden en dergelijke...uitermate geschikt om dingen te "smeren" waar het niet mag afgeven...dit alles nog even uit het analoge tijdperk.:)

Je mobiel is waarschijnlijk goed voor de vuilnisbak.. je pa de schuld geven en zijn stomiteit goed inwrijven...misschien wel goed voor een door pa gefinancierde upgrade naar een mooier toestel...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan