Schermresolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gohansjj1

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hee jongens/meiden.

Ik heb hier een probleempje met mijn beeldscherm resolutie.
Elke keer als ik mijn PC opstart blijft het altijd zitten op de resolutie 800x600 inplaats van 1440x900.

Weet iemand misschien hoe ik het kan laten werken dat het op 1440x900 blijft?

(Kep al geprobeerd software updaten van nVidea 8500 GT kaart, maar werkte niet)

Alvast bedankt ;)

Hee jongens/meiden.

Ik heb hier een probleempje met mijn beeldscherm resolutie.
Elke keer als ik mijn PC opstart blijft het altijd zitten op de resolutie 800x600 inplaats van 1440x900.

Weet iemand misschien hoe ik het kan laten werken dat het op 1440x900 blijft?

(Kep al geprobeerd software updaten van nVidea 8500 GT kaart, maar werkte niet)

Alvast bedankt ;)

Welk besturingssysteem heb je?

Windows Vista Home Premium 32-bits

Fijn dan werken we tenminste op hetzelfde...
Probeer erst eens rechtermuisknop op je bureaublad, Dan op aan persoonlikke voorkeuren aanpassen.
Klik op beeldscherminstellingen.
Hier kan je een pijltje verslepen op een resolutie en dan op toepassen klikken.
Heb je de goede resolutie dan kan je opnieuw gaan opstarten en kijken of het zo blijft:thumb:

Fijn dan werken we tenminste op hetzelfde...
Probeer erst eens rechtermuisknop op je bureaublad, Dan op aan persoonlikke voorkeuren aanpassen.
Klik op beeldscherminstellingen.
Hier kan je een pijltje verslepen op een resolutie en dan op toepassen klikken.
Heb je de goede resolutie dan kan je opnieuw gaan opstarten en kijken of het zo blijft:thumb:
Ja dat weet ik, maar dan blijft het niet zo als ik het opstart. Dan veranderd het gewoon weer naar 800x600

Ja dat weet ik, maar dan blijft het niet zo als ik het opstart. Dan veranderd het gewoon weer naar 800x600

...
Dan ligt het waarschijnlijk aan je driver, zorg dat je alle updates hebt gedwoload en vertel me welk beeldscherm je gebruikt...

Laatst bewerkt:
Probeer eens weer op rechtermuisknop op je bureaublad te klikken en dan in die lijst iiyama te zoeken en er op te klikken...
Dan hoor je in het driver configuratie scherm te komen:)

Ik kom daar wel, ik zie dan staan (Nvidea Configuratiescherm) En dan kom ik gelijk op een gedeelte 'Resolutie wijzigen' Nou, als ik druk op Standaardinstelling behouden, blijft het staan op 1440x900 en 60Hz vernieuwingsfrequentie.

Alleen, als ik mijn PC opnieuw opstart blijft het helaas niet op 1440x900 maar 800x600.

Is er nog een optie misschien?

Maarja, alsnog bedankt voor reageren ;)

Ik kom daar wel, ik zie dan staan (Nvidea Configuratiescherm) En dan kom ik gelijk op een gedeelte 'Resolutie wijzigen' Nou, als ik druk op Standaardinstelling behouden, blijft het staan op 1440x900 en 60Hz vernieuwingsfrequentie.

Alleen, als ik mijn PC opnieuw opstart blijft het helaas niet op 1440x900 maar 800x600.

Is er nog een optie misschien?

Maarja, alsnog bedankt voor reageren ;)

Een nvidea moederboard!!!!!!!!!
Ik zal verder gaan zoeken:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan