schermtoetsenbord gemaximaliseerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

saidd

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Berichten
33
hallo,
ik heb per ongeluk mijn schermtoetsenbord gemaximaliseerd.:eek: ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg hem niet meer klein. rechts bovenaan zitten ook geen knoppen.:confused:
iemand een idee?
bvd
 

Bijlagen

  • scherm1.jpg
    scherm1.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 57
helaas staat er niets bij over mijn probleem. :(
ik vind ook niets op google.
toch bedankt!
 
:D Haha ja, dat is een ***lige vreemde... Knap van windows hoe ze dat hebben geregeld.

Het maximaliseren van de OSK doe je met Task manager en rechtsklik de OSk in toepassingen en kies Maximaliseer. Terug brengen naar originele grootte doe je door te dubbelklikken op de Titelbalk..

:confused: Maar als die buiten het scherm valt, valt er weinig te klikken :rolleyes:

Misschien dat je iets kan doen door je schermresolutie te veranderen zodat je aan de Titelbalk van de OSK kan komen.. Lukt dat niet dan blijft er alleen een systeem herstel over als optie.

:thumb:

btw. Hier staat dat verhaaltje.
http://www.bltt.org/software/xposk/osk_xp.htm#resize_note

Je kan er ook een tooltje downloaden waarmee je de afmeting van OSK kan aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
:D Haha ja, dat is een ***lige vreemde... Knap van windows hoe ze dat hebben geregeld.

Het maximaliseren van de OSK doe je met Task manager en rechtsklik de OSk in toepassingen en kies Maximaliseer. Terug brengen naar originele grootte doe je door te dubbelklikken op de Titelbalk..

:confused: Maar als die buiten het scherm valt, valt er weinig te klikken :rolleyes:

Misschien dat je iets kan doen door je schermresolutie te veranderen zodat je aan de Titelbalk van de OSK kan komen.. Lukt dat niet dan blijft er alleen een systeem herstel over als optie.

:thumb:

btw. Hier staat dat verhaaltje.
http://www.bltt.org/software/xposk/osk_xp.htm#resize_note

Je kan er ook een tooltje downloaden waarmee je de afmeting van OSK kan aanpassen.

bedankt zipPe:thumb:, dankzij die programma heb ik de OSK op nomale grootte gebracht.
één klik op "reset the OSK" knop was genoeg. tot zover dus deze vraag. nogmaals bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan