schermweergave kleiner dan omvang scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk je nog aan mij? ga binnenkort weer naar schoonmoeder
dank alvast!
 
Ik heb een aantal drivers gevonden voor Windows95/98, je zal zelf moeten proberen welke de goede is.
Stuur me even een pb met je emailadres dan kan ik ze mailen naar je.

Na mijn laatste bericht over je emailadres heb ik niets meer vernomen van je. :(

Groeten Marcel
 
jij wist genoeg zei je naar aanleiding van de toegezonden gegeven. jij kon ermee verder :rolleyes:

maar begrijp ik het goed, dan wil je mijn e-mailadres?
geef ik je: h.tilborghs@worldonline.nl
 
Laatst bewerkt:
afagelopen week naar mijn schoonmoeder geweest. ik had je mail met aanwijzingen ook op de usb-stick opgeslagen, maar aangezien er geen mailprogramma op haar laptop zit, kon ik die niet openen. volgende keer dus een worddocument ervan maken.

ik heb van alles geprobeerd, maar iets van taakbeheer of zo zat er niet op. uiteindelijk ben ik met schuifbalk voor resolutie in de weer gegaan. dan werd het scherm wel helemaal gevuld. na opnieuw inschakelen had ik weer zelfde probleem.het kaartspelletje van mijn schoonmoeder kwam steeds op in een (wel iets groter) niet schermvullend formaat. de laptop maakte de rest dan zwart.
al met al is het probleem dus nog niet opgelost.
nieuwe rondes, nieuwe kansen?
groet
 
De .exe bestanden die ik je had gestuurd hebben dus ook niet geholpen ?

Groeten Marcel
 
ik had iets in mijn hoofd dat ik naar bepaalde programma's moest zoeken, maar die vond ik niet (ik herinnerde me dat uit je mail, iets van beheer of zo) en ik kon je mail dus niet lezen.
maar er begon niet spontaan iets te werken of zo. dus volgende keer beter.
 
Nou, het wordt wel een erg langdurig probleem nu terwijl het (waarschijnlijk) maar een heel klein probleempje is wat makkelijk op te lossen is.
Woon je niet in de buurt van Rotterdam toevallig ?
Anders kom je een keertje langs met die laptop dan kan ik het misschien wat sneller oplossen voor je.

Groeten Marcel
 
ik denk ook dat het een klein probleem is, maar het laat zich niet makkelijk opsporen zeker niet als je maar af en toe in de buurt van de schoonmoeder bent. neen, ik woon in limburg en mijn schoonmoeder in gelderland, dus wat ver van rotterdam.
maar ik blijf proberen. volgende maand hoor je weer van mij!
dank in ieder geval!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan