Scherpe ADSL aanbiedingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Vele providers hebben zeer regelmatig actie aanbiedingen v.w.b. ADSL.
Mijn provider, HCC net, heeft momenteel een paar hele leuke in de aanbieding. Wat te denken van ADSL Pro 2..... voor 24,95 per maand en na 6 maanden 29,95 per maand voor een snelheid van downstream 2 MB en upstream 1 MB...........
GEEN aansluitkosten.

Klik

Laatst bewerkt:
De vraag is wat dit nou precies is ?
Het ADSL2 traject is nog volop in de testfase dus wellicht dat dit nog op veel concurrentie kan rekenen.

Down is wel heel mager !

Down is mager ?
Ik kan zo gauw niet een paar andere "aanbieders" noemen die voor € 29,95 2 Mb down aanbieden........ en 1 Mb up?

Vergelijk het eens met KPN ADSL lite : € 34,95 voor 1600 Kbit/s down en 512 Kbit/s up en dan noem jij Pro 2 mager ?

Voor de beeldvorming in bovenstaand voorbeeld :
Pro2 biedt downstream 25% meer snelheid aan en upstream 50% meer snelheid dan KPN, terwijl de prijs voor een dergelijk abonnement ook nog eens 14% lager is dan dat van KPN.
Ik vraag nog maar eens........ mager ?

Laatst bewerkt:
Vind je ? Het meedoen aan een proef zou ik niet op een lijn willen plaatsen met een regulier ADSL aanbod dat jij en ik en ieder ander "morgen" kunnen afsluiten.

Maar oke, je hebt ongetwijfeld de nodige minuten gesurfd om een of meerdere aanbieders te vinden die ook zo'n "scherp" aanbod hebben.
Uit het feit dat ik ze hier niet lees maak ik dan maar op dat ze momenteel ook niet te vinden zijn......... ;) Dit versterkt toch echt mijn indruk dat het aanbod van HCC redelijk scherp is. 't is te hopen dat andere providers zich dit aantrekken en hun prijzen ook gaan aanpassen.

Geplaatst door gast0225
.

Maar oke, je hebt ongetwijfeld de nodige minuten gesurfd om een of meerdere aanbieders te vinden die ook zo'n "scherp" aanbod hebben.
QUOTE]

Denk je dat nou echt ? Dit forum is van A-Z als het gaat om computers en alles wat daar zo ongeveer bij hoort maar er zijn ook meer specifiek georienteerde forums/fora.

Hier nog een voorbeeldje zonder lang surfen

http://www.webwereld.nl/nieuws/20102.phtml

Beetje merkwaardige reactie Pasja,maar ok.

Nee, niet echt merkwaardig, maar niet begrijpend. Dit wordt alleen maar erger als ik de zojuist geplaatste link doorlees.
Wederom een proef / test en de waarschijnlijke visie van KPN op het geheel.

Misschien heb je mijn startbericht niet goed gelezen: ik schrijf niet over een proef maar over een levensechte mogelijkheid om NU een goedkoop en naar de prijs gezien, supersnel abbo af te sluiten. Mocht je mijn reactie "merkwaardig" vinden, dan komt dat doordat ik niet de essentie van je reactie(s) begrijp?

Ik plaats een bericht omtrent een aanbieding. Jij plaatst tot 2x toe linkjes met verhandelingen over testen en proeven.
Nog even los van het feit dat je de "snelheid" magertjes vond. Daarop reageer ik door te vragen welke ander provider voor zo "weinig" geld, zoveel biedt ?

Daarop zou ik het liefst 10 namen horen van jou of andere lezers, want dat betekent dat er nog veel meer goedkopere aanbieders zijn. Het feit dat ik die niet lees, sterkt mij dus alleen maar in de gedachtengang dat het een "sterk" aanbod is. (eerste 6 maanden overigens nog voor 11 ouderwetse guldens minder dan het genoemde bedrag).

Hij is leuk.

Toch zijn er ook alternatieven die lager in prijs zijn en meer dan wel vlakbij de snelheid zitten:

http://www.tfortelecom.nl/

Kijk eens bij Compuserve prijs en prestatie.

En zo zijn er nog wel meer maar die mag je zelf zoeken !

Laatst bewerkt:
en daar hebben lezers idd. wat aan, hoe meer aanbiedingen van providers hoe beter het voor ons als "gebruikers" wordt,

Misschien een idee voor jezelf om daar maandelijks een overzicht van te maken en dat op het forum te plaatsen ?
Je hoeft echt niet lang te surfen om ze te vinden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan