Scheuren bij Acer ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Ik heb 16-11-2005 een Acer Notebook Aspire 3002LMi gekocht.
Na een 2 maanden zach ik een scheurtje ontstaan bij de linker scharnier en viel daarna het stukje plastic eraf .
Heb de Notebook teruggestuurd naar Acer Service en ze hebben het gerepareerd.
Na een paar maanden begint het scheuren bij de schanier weer opnieuw en heb onmiddels gelezen op internet dat die scheurtjes echt wel een probleem zijn bij Acer Notebooks.
Ik ben zelf heel zuinig op mijn Notebook en wil er geen scheurtjes in hebben , maar het steeds terug sturen naar Acer Service en dan een paar weken zonder computer zitten vind ik maar niks.
Nu wilde ik graag weten of jij wel eens van dat probleem hebt gehoord zoja laat mij dan iets weten.

Ik zou hier even een kijkje gaan nemen.
Problemen met Acer zijn wel vaker aan de orde geweest bij Kassa, misschien kom je daar verder met je probleem.

Ook ik heb een Acer Notebook en ja hoor; met scheurtjes bij de scharnieren van het beeldscherm.
Ik heb mijn notebook nooit opgestuurd (kan niet zolang zonder ;) ) en heb gewoon met doorzichtige lijm de haarscheurtjes opgevuld....
Het is niet fijn maar zolang zonder zitten leek mij niks en het scheuren is hierdoor wel gestopt!

suc6,
groetjes,
Anja.

Afwachten

Ik heb 3 jaar garantie + accidental damage insurance op mijn Aspire 3002LMi.
Ik heb al een brief geschreven naar Acer serive Benelux dat ik niet van plan ben om steeds maar weer opnieuw de laptop op te sturen terwijl die scheurtjes toch steeds terugkeren.
Ik wacht nog even af en als die scheuren echt nog verder scheuren of het plastic laat dan los , ga ik bellen met Acer dat zij maar voor een beter oplossing komen zoals een nieuwere laptop van Acer die robuuster is zoniet eist ik mijn geld terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan