Schijf bijna dood, data redden

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
hey allemaal,

Ik heb een Maxtor 80 Gig Ata schijf. De maxtor test tool laat zien dat de schijf bijna dood is en dat ik maar beter data kan gaan redden. Als ik bijvoorbeeld MP3 bestanden wil gaan overzetten naar een andere schijf/netwerklocatie dan stopt ie daar mee na een aantal bestanden.

Ik heb ook al geprobeerd om een Iso te maken met daarin de bestanden maar ook dan stopt ie ermee. Is er nog een manier om mijn zorgvuldig aangelegde MP3 collectie veilig te stellen?

Weet iemand een magic tool of een methode om het te kopieeren naar een andere locatie.

In Windows XP bij deze computer staat de schijf er nog wel maar kan ik hem niet verkennen en ook de grootte en beschikbare ruimte is blanco. In Windows ME kan ik hem gewoon nog verkennen maar kan ik maar beperkt kopieren.

Wie weet een oplossing? Bedankt alvast

De enigste!! kost wat tijd 1 voo1 en dat zou ik dan ook snel doen.,en er verder niet meegaan rommelen met die schijf.
En dat meen ik uit ervaring.

Inderdaad, 1 voor 1 en dankbaar zijn voor de data die hebt kunnen redden en niet treuren om wat je kwijt bent... ik heb er anders wel een dikke 10.000 voor je hoor :p

Geplaatst door Sarvo
Inderdaad, 1 voor 1 en dankbaar zijn voor de data die hebt kunnen redden en niet treuren om wat je kwijt bent... ik heb er anders wel een dikke 10.000 voor je hoor :p

En die beluistert hij DAGELIJKS:D :D :D :D :thumb:

of je kan misschien proberen een bacup van te nemen
met bv. ghost en zo weerzetten op andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan