schijf foetsie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sarvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch moet jij iets met handoplegging gaan doen :D

Wonderlijk dat het allemaal blijft werken
:cool: en een proccesor temp van -9 is ideaal. hoe kouder hoe beter:thumb:

Groeten Oossie

De voeding is -9, de cpu rond de 40 of zo, met gamen een stukje hoger (prescott). hd's heel netjes van 59 graden naar 30, nadat ik 2 casefans erbij had gezet :D

Ik denk dat ik gewoon mazzel heb en een retegoed moederbord heb aangeschaft toen (asus p4p8xSE)

Moederbord is inderdaad niet verkeerd:thumb: (heb hem zelf ook) draait op die computer ook hulptools.nl ?
ik ben nu zel ook bezig met een ftp server, mischien kunnen we samenwerken. mijn server draait namelijk 24/7 met UPS

Groeten Oossie

Dat zou makkelijk zijn, een pc die op een website draait :D Ik neem aan dat je andersom bedoelt, ja, hulptools.nl draait op deze pc :)

Dat bedoel ik inderdaad, ben nog niet helemaal thuis in deze materie:)

Groeten Oossie

Het verhaal met het tangetje vond ik wat griezelig, ik weet hoe dat gaat bij mij, dan breekt er vanalles af :D:D Ik heb een kartonnetje gebruikt om de plug van de voeding vast te klemmen, dat doet het ook wel goed :D

Sarvo zei:
Het verhaal met het tangetje vond ik wat griezelig, ik weet hoe dat gaat bij mij, dan breekt er vanalles af :D:D Ik heb een kartonnetje gebruikt om de plug van de voeding vast te klemmen, dat doet het ook wel goed :D

En als je alles op een Plank legt,kan je er makkelijker bij,vooral als je veel wisseld(kartonnetje:o )

Nou, ik zal je vertellen, ik heb eens in een computerblad gelezen over een man met reuma, die zijn pc volledig in zijn bureau heeft ingebouwd, dus zonder pckast. Dat deed hij zodat hij overal makkelijker bij kon, met als bijkomend voordeel dat inbrekers zo een pc van 2kuub wel laten staan :D De foto die er bij stond zag er echt retecool uit moet ik zeggen.

Vraag niet hoe het werkt, als het maar werkt:thumb:

Groeten Oossie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan