schijf geformateerd weg Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb mijn schijfletter gewijzigd en de schijf geformateerd maar nu kan ik norton systeemworks niet meer gebruiken heb hem gedeinstalleerd maar hij blijft wat zien? Ik werk met Windows XP home

Alvast bedankt.

Wat bedoel je precies met "hij blijft wat zien" en krijg je een foutmelding van systemworks? Welke schijf heb je geformatteerd? De C:\ schijf? Windows opnieuw geinstalleerd?
Kortom kun je zo veel mogelijk info geven?

Ik had eerst 2 schijven 1 heette C daar zit Windows op en ik had er 1 die heette F waar mijn progamma`s opzaten maar die heb ik nu D genoemd en moest de schijf formateren en als ik nu Norton Systeemworks opnieuw installeer dan zegt hij dat hij nog wat op F ziet maar ik heb alles verwijderd en kan nu Antivirus, Utilities en cleansweep niet meer installeren.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen.

Alvast bedankt.

Ik heb het geprobeerd maar hij geeft aan dat hij alles heeft verwijderd maar ik kan hem nog steeds niet instaleren.

Heb je de site van simantec (link die ik er ook bij gaf) ook doorgelezen hoe je het handmatig kunt verwijderen?

Een andere optie heb ik zelf niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan