schijf is vol en leeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senistar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Berichten
2
Hallo =)

wist niet erg goed in welke topic ik dit moest zetten ma het komt er dus op neer dat een vriend van me zijn harde schijf opeens vol staat. :confused:
het is een beetje zoals je een cd verkeerd schrijft en erna hem in je cd-speler steekt, geen beschikbare ruimte en geen gebruikte ruimte. als hij dus naar dat grafiekske wil kijken is het hele taartje blauw.
ook krijgt hij vaak de foutmelding .\GLibraryTransaction.cpp(#337) has started ()
ik kan er verder niet veel meer over vertellen, maar hij kan niet meer op internet (zit op smallband), kan wel nog dingen openen zoals msn, of iexplorer maar het lukt em niet om zwaardere programma's, virusscanners, enzovoort te openen en khad beloofd dat ik ergens ging zoeken. heb ik gedaan maar ik word er niet veel wijzer uit :eek:
ahja, en ook zei hij dat zijn harde schijf volgens de pc steeds kleiner werd, dus de gig's verminderd waren, tot nu, dat alles dus zogezegd weg is :8-0:
khoop dat iemand ons beetje kan helpen
thx al op voorhand e
 
vraag eens of hij het P2P programma BearShare heeft draaien, zo ja dan zou het daar wel eens aan kunnen liggen. tenminste een google op de foutmelding geeft alleen maar hits over dat progje
 
Ja, had ik ook al gevonden, hij heeft gewoon zn pc laten maken. mak weet uiteindelijk toch ni wat er mis mee was ofzo
thx voor de moeite he :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan