Schijf is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillazInstinct

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Berichten
21
Sinds vanmiddag.. zijn 2 van mijn partities weg.. terwijl 1 partitie van de zelfde schijf er nog wel is.. Ik heb geprobeerd om naar Disk Management te gaan in winXP.. en die geeft aan dat er van die ene hardeschijf er 145 gb vrij is en nog niet in een partitie is gezet.. betekent dit dus dat ik al mijn bestanden op die 2 partities kwijt ben? of is er nog een manier om alles terug te halen .. kan die bestanden eigenlijk niet missen =/..

alvast bedankt..
 
Dit klinkt als een virus, of een defect in je schijf.
Je kunt proberen met software je data terug te krijgen.

Ik heb goede ervaringen met "File recovery 3.0".
Even googlen.

Als je in veilige modus start, zijn en blijven de partities verdwenen?
 
Geplaatst door Paul-RT
Dit klinkt als een virus, of een defect in je schijf.
Je kunt proberen met software je data terug te krijgen.

Ik heb goede ervaringen met "File recovery 3.0".
Even googlen.

Als je in veilige modus start, zijn en blijven de partities verdwenen?

Ja partities zijn helemaal weg.. in dat harddisk manager van winXP geeft die aan dat ik maar 8 gb gebruik van de schijf en dat 145gb ongepartitioneerd is.. ( dat een woord? ) maar ik zal file recovery proberen.. bedankt in ieder geval :thumb:

EDIT: heb dat programaatje geprobeerd.. heb hem even aangezet.. vanavond ga ik het helemaal doen.. maar die bestanden.. zijn allemaal clusters ofzoeits... hoe zorg ik ervoor dat het weer normale bestanden worden zoals ze waren..
 
Laatst bewerkt:
Er staat toch niet unallocated? Dat betekend nog niet toegewezen.
 
Als het programma file recovery alles heeft gecontroleerd, dan kun je je bestanden simpel aanklikken en "Opslaan als...."
Dan naar een veilige locatie kopieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan