Schijf kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

98Robert98

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Hallo,
Ik heb gisteren een schijf gemaakt, van mijn C: (een parti ofzo).
Maar nu start ik mijn pc op, en ik zocht die schijf op, en nu kan ik die niet meer vinden!
Hoe kan dat, en hoe los ik dat op?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Neem aan dat de pc nog wel opstart dan rechter muisknop op deze computer dan beheren kiezen daar staat schijf beheer bij geeft deze de c schijf wel aan?

De c schijf wel ja, maar mijn h schijf die ik gister had gemaakt niet meer...

Hoi,

Zoals ik u begrijp heb je van 1 schijf twee partities proberen te maken.
Ben je van de huidige c-schijf wel een aantal gigabytes kwijt?

Hoi,

Dus die ben je nu op c kwijt?
@snijworst waarom bericht verwijderd alle hulp is handig hoor:thumb:

Laatst bewerkt:
Met welke software heb je dit gedaan (partitie aanmaken)?

Ik heb misschien wel een oplossing. gebruik eens EaseUS Partition Master 9.1.1 Home Edition. Kies de Home edition die is gratis hoor. Daarme kan je je gesplitste harde schijven terug aan elkaar zetten. Hem zichbaar maken gaat ook. Bij mij hebben alle functies geholpen. Hopelijk doe dit programma dat bij jou ook :)

Hoi,

En wat geeft schijfbeheer dan aan misschien even plaatje uploaden. kij daar komt al een ander oplossing aan. maar kan je ook de gemaakte niet een schijfletter geven want dat mist er heb ik z'n idee.

Laatst bewerkt:
De meest logische verklaring is dat idd de schijfletter weg is.
[deze computer] rechtsklikken-?beheren->schijfbeheer->de partitie die H: had moeten zijn rechtsklikken en stationsletter wijzigen

Ik had eerst een C (lokaal) schijf en een D (Recovery) schijf.
Gisteren heb ik 50gig van de C schijf afgehaald, en daar heb ik een nieuwe schijf van gemaakt, de H schijf.
Toen ik vanochtend mijn laptop opstartte, ging ik naar Computer, en toen zag ik mijn H schijf niet meer staan. Daarna ging ik naar Computerbeheer. Daar stond de schijf ook niet meer tussen.

+ die schijf staat er niet bij...
Hij is echt helemaal kwijt.
Maar hij moet nog op de pc zijn, want er word nog wel steeds 50gig gebruikt van mijn C schijf. (De schijf was namelijk 50gig)

Schijf 4.jpg

Daar stond schijf 4: Linux-schijf (Hij staat ook niet meer naar beneden)

Zoals je ziet is er ong. 45gb vrij, dat was eerst 95gb. Maar ik had er 50gb afgehaald voor de schijf.
Daarom denk ik dat de schijf er nog wel moet zijn op de pc, anders zou die 50gb weer vrij moeten zijn, maar dat is die niet.

Mvg,
Robert
(PS: srry dat je de afbeelding niet ziet, klik op de link.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan