Schijf opdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen ,heb hier een vraag,weet alleen niet of ik bij de juiste afdeling zit,maar dat hoor(lees)ik dan wel .
heb een laptop met een harde schijf van 320gb,nu wil ik deze graag delen dat ik een c en d krijg wie kan mij dit uitleggen hoe ik dit kan veranderen,

bvd max,
 
Ik weet dat vista deze mogelijkheid aan boord heeft. Onder xp zal je een partition manager moeten installeren.
 
reactie

hallo heren,

heb de mail gelezen,sorry was vergeten te vermelden dat het besturings systeem vista is ,maar ga dit uit proberen en dan horen jullie sowieso weer van me,

eerst bedankt voor de moeite,

max
 
reactie op schijf vista

hallo heren hier ben ik weer even terug ,ben wel iets traag met reactie maar het werk is vaak het obstakel daar ik niet altijd thuis ben ,heb die link opgezocht maar is wel ingewikkeld voor een leek als ik heb er wel kijk op maar het moet niet zo wezen dat als ik dit probeer dat alles weg is,zou jammer zijn weet dus niet of er nog andere eenvoudiger opties zijn hoor het wel en anders doe ik een gok ,

mwr velda
 
hoi

bedoel je die link van mij?
het is goed te doen daarmee.....
wellicht kunnen we een keer een chat of foon zodat ik je kan uitleggen
 
idee

hallo frankwannet,lijkt mij wel een leuk idee,kunnen we een tijd hier over afspreken,ben nl niet altijd thuis,

bvd max velda,
 
maak me niet zoveel uit. ik ben nu aanwezig en heb tijd of vanavond een keer.maar het gaat om dat progje wat ik je gelinkt hebt?

en wil je afspreken dan zeg maar ja dan plaats ik zo heel even mijn telnr en nadat jij hem gezien hebt verwijder ik weer

OF stuur me een mail via mijn profiel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan