Euh.. jah..
Ik heb een systeempje met daarin maarliefst 3 schijven:
2x SATA schijf van 120GB (ik meen maxtor, maar schiet me daar niet op af)
1x IDE schijfje van 20GB (ik meen maxtor, maar schiet me daar niet op af
)
sinds kort blijft het systeem tijdens het opstarten komen met een disc-control ( alsof je hem niet goed hebt afgesloten, hij is echter wel goed afgesloten
)
Betekend dit dat mijn Harde Schijf aan het stoek gaan is?
ik weet eigenlijk niet welke schijf de control krijgt, ik gok de 20Gb, want die is het oudst en de control is nogal snel klaar
(die 20Gb schijf heeft 4jaar gefungeerd als SWAPdrive op school en dus de nodige treinritjes e.d. meegemaakt)
zit nu op stage/werk
en kwam hier net een proggie genaamd HddLife tegen, dus dat moet ik nog ff thuis draaien.. maar ik vond dit verhaal al een beetje verdacht overkomen.. normaal hoort die disc control alleen terug te komen als je hem niet afmaakt.
indeling systeem:
20GB > Windows XP SP2
120GB > Data
120GB > Data
de 120GB schijven zijn verdeeld in verschillende partities (of 1 verdeeld in partities en 1 niet, dat weet ik niet meer zeker
)
Ik heb een systeempje met daarin maarliefst 3 schijven:
2x SATA schijf van 120GB (ik meen maxtor, maar schiet me daar niet op af)
1x IDE schijfje van 20GB (ik meen maxtor, maar schiet me daar niet op af

sinds kort blijft het systeem tijdens het opstarten komen met een disc-control ( alsof je hem niet goed hebt afgesloten, hij is echter wel goed afgesloten

Betekend dit dat mijn Harde Schijf aan het stoek gaan is?
ik weet eigenlijk niet welke schijf de control krijgt, ik gok de 20Gb, want die is het oudst en de control is nogal snel klaar

(die 20Gb schijf heeft 4jaar gefungeerd als SWAPdrive op school en dus de nodige treinritjes e.d. meegemaakt)
zit nu op stage/werk

indeling systeem:
20GB > Windows XP SP2
120GB > Data
120GB > Data
de 120GB schijven zijn verdeeld in verschillende partities (of 1 verdeeld in partities en 1 niet, dat weet ik niet meer zeker

Laatst bewerkt: