Schijf verplaatsen naar andere computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,

Ik heb 2 computers waarvan 1 stuk is (volgens een ander forum). Nou stuk? Ik krijg hem niet opgestart en dat komt waarschijnlijk door de harde schijf. De andere computer doet de harde schijf en het opstarten prima. Nou, is mijn vraag of ik de harde schijf van mijn computer die het doet eruit te halen en dan in die stukke computer de harde schijf er ook uit te halen en dan de harde schijf erin doen van mijn computer die het doet? (pfff... :P). Is toch makkelijk? Gewoon die stekkertjes insteken?... ofzo Althans, gaat dit wel? De merken van de harde schijf is hetzelfde

Alvast bedankt|

Gr. Chun

Laatst bewerkt:
Wat is er precies stuk bij die andere computer? Wat kun je wel/wat kun je niet/wat gebeurt er precies?

Ik heb een opstart probleem. Ik kan steeds niet opstarten en moet hele tijd op reset knop drukken.

Vertel eens wat duidelijker wat er precies gebeurt bij opstarten?? Zie je iets, hoor je iets??

Als ik de PC aandoet gebeurt er niets. Soms start hij wel goed en dan blijft hij nog steeds op dezelfde tekst/pagina staan. Soms zwart scherm... ik kan niet echt duidelijk aangeven hoe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan