schijf vol????maar het kan niet vol zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.

avanda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
had mijn vraag bij diversen gesteld maar daar is die verwijderd,weet echt niet onder welke categorie die valt,zal het hier nog eens proberen,ik draai onder xp-prof,heb totaal 80 gigb,mijn c-schijf is 15 gb en gebruik hem alleen voor mijn besturingssysteem nu is het probleem hij geeft aan dat er 13.6 verbruikt is en ik zou nog maar 1.56 over hebben wat echt onmogelijk is dus ik kan niks geen nieuwe proggies erop zetten,alles waar ik buiten kan heb ik al verwijderd heb de hele c-schijf nagelopen en het grootste proggie is photoshop maar al met al ben 10 gb kwijt die ik niet terug kan vinden....diverse hadden al tips voor me maar het is nog nie topgelost.....please zie heeft de gouden tip.groetjes avanda

Leeg de mappen Temp en Temporary internet files eens.
Die vind je in;
Deze computer>C-schijf>documents en settings>gebruikernaam>local settings.
Let op Local settings is een verborgen map.
Je kan dat aan zetten in Deze computer>extra>mapopties>weergave>vinkje neerzetten bij "verborgen bestanden en mappen weergeven."
Daarna je prullenbak leeg maken.

Als je Norton Antivirus gebruikt, klik dan met de rechtermuis op "vuilnisbak" en kies 'Emty norton protected files'

Controleer of je System Restore soms alle ruimte inneemt.

Geplaatst door Tiborv
Als je Norton Antivirus gebruikt, klik dan met de rechtermuis op "vuilnisbak" en kies 'Emty norton protected files'
Bij welke versie van NAV is dat Tiborv?
Ik heb zelf NIS 2003, maar die optie zit niet bij de prullenbak.
Ik dacht dat je dat alleen bij System works en Utilities kreeg?(Cleansweep)

Ik heb NAV2003 pro edition zonder al die extra troep en heb de optie wel.

Geplaatst door Tiborv
Ik heb NAV2003 pro edition zonder al die extra troep en heb de optie wel.
Dan zit hem dat in de Pro versie, die heb ik niet.:)

alles is leeg doe ik alle dagen en wat er in zat was van vandaag,maar het probleem is nog nie topgelost?????

Avanda

geplaatst door Tiborv:

Deze moet je wel allemaal handmatig aanvinken en verwijderen, als je het niet doe dan staan ze de volgende keer als je opstart weer vrolijk in de prullenbak.

groetjes speedtouch

Geplaatst door crash

Dit ook nagekeken?

maar dan moet ik mijn register in en doe dat voor geen geld heb daar echt geen verstand van.........maar een ding is zeker ik zit er lekker mee in mijn maag , bedankt voor het meedenken groetjes avanda

Hoezo het register in voor systeemherstel?
Ga naar Deze computer>eigenschappen>systeemherstel.
Kijk hoe daar het een en ander ingestelt is.

ik heb eindeloos zitten rotzooien,ben alle mappen een voor een nagelopen en heb echt alles wat me niet aanstond eruit gegooit,en smorgens kijk ik opeens en wat zie ik ik heb weer 8 gig terug...niet te geloven maar waar,heb ook nog gezocht met het proggie aida32 ,wat ik een pracht iets vond,mensen allemaal bedankt voor eht meedenken.groetjes avanda

Eigenschappen prullenbak, van 10% naar 1 % brengen.
Windows claimt die 10% of het nu gebruikt wordt of niet vandaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan