Schijf vraagt om formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustforlife

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2004
Na het opnieuw aansluiten van mijn harde schijf vraagt hij steeds of ik hem wil formatteren als in mijn harde schijf wil. Natuurlijk wil ik hem niet formatteren ik wil gewoon in mijn harde schijf, ik wil bij mijn bestanden kunnen en nu kan ik niet eens mijn harde schijf in.
Snik snik wie kan mij helpen??

Carlo

ik heb dat probeel ook wel eens gehad. ben toen op deze manier terrug gekomen aan me data maar toen stond wel alles in 1 map en had allemaal een andere naam dus je moest allees openen om weer terrug te zetten.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=264422

ik heb nog nooit gehoord dat er mensen zijn geweest die uiteindelijk zonder hun schijf toch te formateren hem weer aan de praat kregen maar voor je hem formateer het programmatje in de hierboven beschreven er overheen.

Aangezien ik elke schijf weer aan de praat kon krijgen, o.a. met het spartaanse tooltje TestDisk, lijk het mij schromelijk overdreven, om maar gelijk te gaan formateren, dat is net zoiets, als een binnenband kopen, omdat er een gaatje inzit.:rolleyes:

Thanx voor de tool. Ik ben er mee aan de slag gegaan maar hoe werkt de tool?
Welke wel en niet aan te klikken en te kiezen?

Eerst een analyse laten maken, kan zonder log te maken, en kijk wat deze aangeeft.

Kijk tevens naar de eerste boot partitie.

Een MBR repareren, kan altijd, maar of die het probleem oplost, maar het kan ook geen kwaad.

Analyse cylinder is gemaakt!! Nu vraagt hij :A = addpartition
L = load Backup

Welke neem ik en dan?

Kun je er een screenshot van maken? en hier plaatsen.
Ook van diegene die ervoor kwamen?

Load backup, kan sowieso geen kwaad, is het de goede, prima, is het ook een foute, jammer, dan gaan we door.

PrtScn knop; van alleen het geopende venster : Alt, PrtScn toetsencombinatie, dan
start, uitvoeren, mspaint.exe, bewerken, plakken, bestand, opslaan als, bestandstype: jpeg en een naam verzinnen.

Uploaden via de paperclip knop bij aanmaak van een bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan